بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۰۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۸
مدیرعامل شرکت کلر پارس اظهارکرد:

پیشرفت ۹۵ درصدی طرح‌های توسعه‌ای "کلر"

پیشرفت ۹۵ درصدی طرح‌های توسعه‌ای
محدودیت‌هایی به صورت موقت همچنان تا اطلاع ثانوی به دلیل شرایط اعلام شده توسط ستاد کرونا و نیاز به مصرف داخلی در محصول آب ژاول در تمامی کشور‌های مقصد صادرات وجود دارد.
کد خبر : ۲۳۷۶۳۲

خواندن ۲دقیقه

کلر

به گزارش بورس نیوز، ابوالفضل باباپور، مدیرعامل شرکت کلر پارس درخصوص پیشرفت فیزیکی طرح توسعه شرکت اظهار کرد: براساس اطلاعات ۹ماهه ۱۳۹۹ پیشرفت پروژه بیش از ۹۵درصد بوده و زمان بهره‌برداری اوایل سال ۱۴۰۰ اعلام شده است.

وی با اشاره به وضعیت قرارداد با شرکت آب و فاضلاب افزود: قرارداد‌های این شرکت با توجه به استراتژی‌های تدوین شده بوده و ضمنا به دلیل تاخیر در وصول مطالبات نسبت به کاهش قراردادبا این شرکت‌ها اقدام شده است.

مدیرعامل شرکت کلر درباره محدودیت‌های صادرات ادامه داد: محدودیت‌هایی به صورت موقت همچنان تا اطلاع ثانوی به دلیل شرایط اعلام شده توسط ستاد کرونا و نیاز به مصرف داخلی در محصول آب ژاول در تمامی کشور‌های مقصد صادرات وجود دارد.

وی درخصوص وابستگی نرخ فروش صادراتی شرکت به صورت تقریبی به نرخ‌های جهانی خاطرنشان کرد: نرخ‌های فروش محصولات تاحدودی به قیمت محصولات در بازار‌های هدف منطقه وابسته است.

باباپور درباره ارزان بودن نرخ فروش کلر مایع و پرکلرین صادارتی ۲۵درصد بیان کرد: نرخ فروش پرکلرین هم قیمت‌های داخلی و خارجی تقریبا متعادل بوده ود ر صادرات به دلیل نقد بودن و معافیت مالیاتی و مشکلات انبارش این محصولات و مقادیر بالای فروش نرخ‌ها کمی پایین‌تر است.


بیشتر بخوانید:

بهره برداری از طرح توسعه "کلر" در اوایل سال آینده

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۵
شرکت نیرو کلر نمادش شکلر است
شرکت کلر پارس نمادش کلر است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۰
شکلر شرکت نیرو کلر است یا شرکت کلر پارس؟