بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰
کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز:

بورس ۱۴۰۰ ادامه روند سال ۹۹

بورس ۱۴۰۰ ادامه روند سال ۹۹
کارشناس بازار سرمایه گفت:تا زمانی که حمایت‌های قدرتمند صورت نگیرد و جریان پول قوی وارد بازار و سهام نشود شرایط متزلزل سال ۹۹ ادامه می‌یابد.
کد خبر : ۲۳۷۶۸۲

بورس ۱۴۰۰ ادامه روند سال ۹۹

علی یوسفیان در گفت‌وگو با بورس نیوز اظهار کرد: به نظر می رسد وضعیت بورس در سال ۱۴۰۰ هم ادامه روند ۱۳۹۹ باشد و بازار همانند سال گذشته باشد.

کارشناس بازار سرمایه افزود: تا زمانی که حمایت‌های قدرتمند صورت نگیرد و جریان پول قوی وارد بازار و سهام نشود شرایط متزلزل سال ۹۹ ادامه می‌یابد.

وی گفت: عملا و به تدریج شرایط سهام متفاوت شده است آنچه در مبادلات روزهای پایانی سال قبل به چشم آمد این است که سهام به خاطر اطلاعات بنیادی و سودآوری هایشان رشد نمی‌کردند بلکه این حمایت‌های معاملاتی قوی از سهام است که آن‌ها را بالا می‌برد.

یوسفیان بیان کرد: بنابراین وضعیت برخی سهام به خصوص سهام مطرح بازاری و شاخص ساز و بزرگ که پشتیبان عای قدرتمندتری دارند بهتر از سهام کوچک‌تر و گمنام‌تر است.

کارشناس بازار سرمایه تصریح کرد: چالش‌های بازار در سال۱۴۰۰ عمدتا مبادلاتی است نه بنیادی، اینکه مالکان سهم بتوانند از قیمت سهام خودشان پشتیبانی کنند مهمتر از انتشار اطلاعات سود و فروش هست.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس‌نیوز تاکید کرد:

سیگنال صندوق‌های ثابت به «سهامداران بورس»

جذابیت فراموش شده ...
کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز تاکید کرد:

جذابیت فراموش شده ...

مدیرعامل کارگزاری راهبرد سرمایه ایران سهام:

متولیان بازار از تغییر مکرر قوانین و مقررات بپرهیزند

ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۱
بورس بر اساس شعار سال تضمینی برای سران سه قوه و رییس بورس است که از بورس پشتیبانی و رفع موانع کند و ارتباطی به انتخابات ندارد چون هر رییس جمهوری هم که انتخاب شود باید شعار سال را که همان حمایت و پشتبانی از تولید و بورس است را سر لوجه کار خودش قرار دهد پس بورس در سال ۱۴۰۰ تضمین شده است تمام