بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۲
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: وظیفه اصلی مجلس قانون‌گذاری و نظارت بوده و مجلس می‌تواند با ریل گذاری مناسب و تصویب قوانین زمینه فعالیت سرمایه گذاران را تسهیل کند.
کد خبر : ۲۳۷۷۱۰

خواندن ۲دقیقه

 


به گزارش بورس نیوز، علی رضائی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۰ از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها»، اظهار کرد: نامگذاری سال جدید به نام تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی‌ها از سوی مقام معظم رهبری نشانه تیزبینی و هوشیاری معظم له است و به این معنی است که باید از تولید حمایت کرده و تسهیلات پرداخت شود و هم موانع پیش روی تولید برداشته شود.

نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در خانه ملت افزود: مسلماً وقتی عرضه و تولید زیاد باشد تقاضای مردم نیز تامین می‌شود، اما وقتی ما مشکل تولید داشته باشیم، بخشی از آن ناکارآمدی وضعیت تنظیم بازار هست، ولی بخش اصلی این است که جنس به اندازه کافی نیست که در بحث مرغ هم همین مشکل را داشتیم.

وی ادامه داد: وظیفه اصلی مجلس قانون گذاری و نظارت بوده و مجلس می‌تواند با ریل گذاری مناسب و تصویب قوانین زمینه فعالیت سرمایه گذاران را تسهیل کند.

رضایی با بیان اینکه وقتی سرمایه گذاری قدم جلو گذاشت باید موانع را از جلوی پای او برداریم، ادامه داد: به فرموده مقام معظم رهبری باید مشوق‌هایی ایجاد کنیم هم تولیدکننده با خیال راحت به فعالیت بپردازد و هم ما دولت را مجاب کنیم که در بحث پرداخت تسهیلات اقداماتی انجام دهد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه بهبود تولید منجر به فراوانی نعمت و تنظیم قیمت‌ها می‌شود، تصریح کرد: مانع زدایی به این معنی است که برخی از ادارات و مدیران سختگیری می‌کنند و برخی قوانین هم دست و پا گیر است بنابراین مجلس باید این قوانین را اصلاح کند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر