بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰
معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: حدود ۳۵ هزار واحد مسکن ملی را در شهر‌های زیر و بالای ۱۰۰ هزار نفر جمعیت در حال برنامه ریزی برای ساخت هستیم.
کد خبر : ۲۳۷۷۹۳

به گزارش بورس نیوز، جواد حق‌شناس معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در خصوص طرح اقدام ملی مسکن گفت: در پروژه اقدام ملی مسکن افرادی که واریز وجه کردند و امکان برنامه‌ریزی برای آن‌ها با واریز وجه وجود دارد ۳۶ هزار و ۵۰۲ نفر هستند. از این تعداد، افرادی که تاکنون مشکلات آن‌ها رفع شده و تامین زمین برای آن‌ها انجام شده ۲۹ هزار و ۱۷۹ نفر هستند. برای باقیمانده نیز در حال رایزنی با سازمان ملی زمین و مسکن هستیم تا بتوانند زمین را تخصیص دهند.

حق‌شناس ادامه داد: غیر از ۲۹ هزار و ۱۷۹ واحد، ۵ هزار و ۳۸۷ واحد نیز در شهر‌های بالای ۱۰۰ هزار نفر جمعیت با راه و شهرسازی توافق کردیم که مجموعا حدود ۳۵ هزار واحد مسکن ملی را در شهر‌های زیر و بالای ۱۰۰ هزار نفر جمعیت در حال برنامه ریزی برای ساخت هستیم.

معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی توضیح داد: نزدیک به ۱۰ هزار واحد کار عملیات اجرایی شان توسط بنیاد مسکن آغاز شده است. نزدیک به ۶هزار واحد نیز در حال دریافت پروانه هستیم. غیر از آن نیز حدود ۱۱ هزار واحدی که برای متقاضیان انفرادی و یا گروهی قرعه کشی کردیم آن‌ها نیز در حال گرفتن پروانه هستند که کار اجرایی آن‌ها در سال جاری آغاز خواهد شد.

حق‌شناس، گفت: تعدادی از واحد‌هایی که توسط بنیاد مسکن آغاز شده است در سال جاری افتتاح و به متقاضیان تحویل می‌شود.

وی از افتتاح و بهره برداری تعدادی از پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن در سال جاری خبر داد و بر همکاری و مشارکت مردم برای تکمیل طرح اقدام ملی مسکن تاکید کرد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر