بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۹
مدیرکل مدیریت بحران وزارت نیرو گفت: درپی باد و طوفان روز گذشته خسارت چندانی به تاسیسات آب و برق وارد نشد، اما آمادگی کامل برای مقابله با هرگونه حادثه را داریم.
کد خبر : ۲۳۷۸۶۸

 

به گزارش بورس نیوز، میثم جعفرزاده با بیان اینکه باد و طوفان تاکنون خسارت چندانی را به تاسیسات آب و برق وارد نکرده است، اظهار کرد: در ایام نوروز که حساسیت‌ها بیشتر است، تمهیداتی را درنظر گرفته ایم که حدود ٥٠٠٠ نفر نیروی عملیاتی در قالب ١٥٠٠ تیم سه نفره با تجهیزات و امکانات در حالت آماده باش قرار بگیرند.

وی با تاکید بر اینکه این تیم‌ها به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی هستند، تصریح کرد: به غیر از این استان‌هایی که برای سیلاب هشدار دریافت کردند آمادگی بیشتری داریم.

مدیرکل مدیریت بحران وزارت نیرو افزود: فضای ایام نوروز شرایط ویژه تری است به همین دلیل تیم‌های عملیاتی را تجهیز کردیم و این موضوع نیز ارتباطی با باد و طوفان اخیر ندارد.


جعفرزاده با بیان اینکه در حال حاضر به صورت پراکنده شاهد باد و طوفان و آسیب‌های جزئی به تسیسات برق بودیم که در سریع‌ترین زمان نیز برطرف شد، تصریح کرد: سیلاب هنوز وقوع جدی نداشتیم، اما آمادگی کامل برای مقابله با حوادث احتمالی وجود دارد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر