بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۰۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۰
سازمان هواشناسی از تداوم بارش برف و باران تا سه‌شنبه آینده در برخی مناطق خبر و نسبت به وزش باد شدید، وقوع سیلاب و کولاک برف در ۸ استان هشدار داد.
کد خبر : ۲۳۷۹۱۴

 

به گزارش بورس نیوز، بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز در شرق خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان، قم، چهارمحال و بختیاری، اصفهان، سمنان، خراسان رضوی، خراسان شمالی و مناطقی از شمال غرب ابرناکی، بارش پراکنده باران گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید و در ارتفاعات بارش برف پیش بینی می‌شود.

فردا شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۰ علاوه بر مناطق مذکور با شمالی شدن جریانات روی دریای خزر بارش و کاهش نسبی دما در سواحل شمالی آغاز شده و دریای خزر مواج پیش بینی شده است. شدت بارش‌های شنبه برای شمال خراسان رضوی است.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی یکشنبه ۸ فروردین بارش در نوار شمالی کشور ادامه خواهد داشت و در شرق سواحل دریای خزر، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی شدت بیشتری دارد و سواحل شرقی دریای خزر مواج خواهد بود.

طی روز‌های شنبه و یکشنبه در نوار شمالی کشور کاهش ۶ تا ۱۲ درجه پیش بینی شده است. دوشنبه و سه شنبه در شمال آذربایجان شرقی، اردبیل، غرب سواحل دریای خزر و ارتفاعات البرز بارش پراکنده پیش بینی می‌شود و سایر مناطق کشور آسمان صاف و آرام خواهد بود. همچنین امروز و فردا در برخی مناطق شرق و جنوب شرق وزش باد شدید پیش بینی شده و شمال خلیج‌فارس نیز به دلیل وزش باد شدید مواج است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر