بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۶
معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ:

پلیس اماکن به۱۵۰ هزار واحد صنفی در پایتخت سر زد

پلیس اماکن به۱۵۰ هزار واحد صنفی در پایتخت سر زد
معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ از بازدید بیش از ۱۵۰ هزار واحد صنفی پایتخت در سال ۹۹ خبر داد.
کد خبر : ۲۳۸۰۲۶

خواندن ۲دقیقه

بازدید پلیس اماکن+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، نادر مرادی، معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ درباره نظارت پلیس بر صنوف در سال گذشته اظهار کرد: در سال ۹۹ با توجه به شیوع کرونا ماموریت‌های دیگری نیز علاوه بر ماموریت‌های همیشگی و روزمره از سوی ماموران پلیس اماکن انجام شد که از جمله آن نظارت بر رعایت پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی صنوف بود.

وی ادامه داد: در همین راستا نیز ماموران پلیس اماکن بیش از ۱۵۰ هزار بازدید از واحد‌های صنفی در سطح شهر تهران داشته و علاوه بر آن بازدید‌ها و گشت‌های مشترکی هم با اتاق اصناف، بازرسی صنعت و معدن، تعزیرات و ... انجام شد.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ با بیان اینکه در سال گذشته هر واحد صنفی دست‌کم یکبار مورد بازدید حضوری از سوی ماموران قرار گرفته و بر رعایت شیوه‌نامه‌ها و پروتکل‌های بهداشتی بر آنان نظارت شد، گفت: حتی واحد‌هایی بودند که بیش از پنج بار مورد بازدید قرار گرفتند.

مرادی درباره اولویت‌های پلیس اماکن در سال ۱۴۰۰ نیز گفت: طرح‌های اماکنی و نظارتی ما کما فی السابق ادامه خواهد داشت و علاوه بر آن مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا را نیز اجرا خواهیم کرد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر