بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۸
درآمدهای این شیرفروش در اسفندماه بررسی شد؛

افزایش درآمد ۴۸ درصدی "غشان"/ رشد یک درصدی فروش سالانه "غشان"

افزایش درآمد ۴۸ درصدی
شیر پاستوریزه پگاه خراسان در اسفندماه سال ۹۹ فقط از بازار داخلی کسب درآمد کرده و بیشترین میزان درآمد کسب‌شده از محصول «شیر» بوده است.
کد خبر : ۲۳۸۲۸۳

شیر پاستوریزه پگاه خراسان+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شیر پاستوریزه پگاه خراسان در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به اسفندماه سال ۹۹ مجموع درآمد‌های عملیاتی طی دوره یک‌ماهه بالغ‌بر ۴۹۹.۷۳۹ میلیون ریال ارائه‌شده و از ابتدای سال مالی تا انتهای اسفندماه نیز درآمد‌های ثبت‌شده "غشان" برابر با ۴.۲۳۳.۲۴۳ میلیون ریال گزارش‌شده است.

عملکرد ماهانه غشان+بورس نیوز

درآمد‌های شناسایی‌شده "غشان" در سال ۹۹

درآمدهای ثبت شده غشان+بورس نیوز

بر پایه این گزارش، میزان درآمدی که شیر پاستوریزه پگاه خراسان در اسفندماه گزارش کرده نسبت به ماه گذشته ۲۴ درصد افزایش درآمد را تجربه کرده و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز با رشد ۸ درصدی مواجه بوده، همچنین میزان درآمد‌های "غشان" از ابتدای سال مالی تا انتهای اسفندماه در مقایسه با سال گذشته ۴۸ درصد رشد را در پی داشته است.

شیر پاستوریزه پگاه خراسان در اسفندماه سال ۹۹ فقط از بازار داخلی کسب درآمد کرده و بیشترین میزان درآمد کسب‌شده از محصول «شیر» با ۱۵۹.۵۶۰ میلیون ریال بوده و رتبه بعدی پس از محصول شیر را «انواع خامه» با ۷۹.۷۹۳ میلیون ریال در اختیار داشته است.

میزان فروش محصولات شیر پاستوریزه پگاه خراسان

میزان فروش غشان+بورس نیوز

لازم به ذکر است که درآمد اسفندماه شرکت ۳۹درصد بیشتر از متوسط فروش سال ۹۹ بوده است.

بر اساس این گزارش، میزان فروش محصولات "غشان" در اسفندماه به میزان ۴.۵۱۹ تن اعلام‌شده که نسبت به ماه گذشته ۱۴ درصد افزایش را در پی داشته و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز با ۶ درصد کاهش فروش مواجه بوده، از ابتدای سال مالی ۹۹ تا انتهای اسفندماه نیز میزان فروش محصولات "غشان" برابر با ۴۵.۵۴۹ تن اعلام‌شده که نسبت به سال گذشته یک درصد افزایش را تجربه کرده است.

بیشترین میزان فروش شیر پاستوریزه پگاه خراسان در اسفندماه از «انواع شیر» با ۲.۴۱۹ تن بوده که نسبت به ماه گذشته ۵ درصد افزایش فروش را تجربه کرده و رتبه بعدی را پس از «انواع شیر»، محصول «ماست» در اختیار داشته است.


  • بیشتر بخوانید:

فروش "غشان" بر مدار «شیر»

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
فروش
درآمد ۴۰۴ میلیارد ریال این لبنی در بهمن‌ماه؛

فروش "غشان" بر مدار «شیر»/ رشد ۸۴درصدی درآمدهای سالانه

مدیرعامل شرکت شیر پاستوریزه پگاه خراسان در گفت‌وگو با بورس نیوز:

ثبت افزایش سرمایه "غشان"/ رشد ۶درصدی سودخالص به فروش

مدیر مالی این شرکت شیرفروش در گفت‌و‌گو با بورس‌نیوز تاکیدکرد:

راهکار "غشان" برای جبران کاهش تقاضای لبنیات

ارسال نظر