بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۴
عملکرد نفت ایرانول در اسفندماه ۹۹ بررسی شد؛

صعود شارپی درآمدهای "شرانل"/ افزایش درآمد ۱۴۳ درصدی "شرانل"

صعود شارپی درآمدهای
بیشترین میزان درآمدی "شرانل" در اسفندماه به دست آورده از بازار داخلی بوده و محصول «انواع روانکار» بیشترین مقدار درآمد کسب شده را در بازار داخلی از آن خود کرده است.
کد خبر : ۲۳۸۵۹۲

نفت ایرانول+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت نفت ایرانول اکنون در سه بخش پالایشگاه روغن‌سازی تهران، پالایشگاه روغن‌سازی آبادان و مجتمع ظرف‌سازی و بسته‌بندی به فعالیت خود ادامه می‌دهد و محصولاتی مانند «روغن موتور»، «روغن دنده خودرو»، «روغن دریایی»، «روغن صنعتی»، «گریس» و «ضدیخ-ضد جوش» تولید می‌کند.

نفت ایرانول در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به اسفندماه سال ۹۹ مجموع درآمد‌های عملیاتی به‌دست‌آمده طی دوره یک‌ماهه را برابر با ۸ هزار میلیارد ریال به ثبت رسانده، این میزان درآمد از ۲ بخش فروش داخلی و صادراتی تشکیل‌شده که بیشترین میزان درآمد حاصل‌شده از بخش بازار داخلی بوده، همچنین میزان درآمدی که از ابتدای سال مالی تا انتهای اسفندماه ۹۹ اعلام‌شده بالغ‌بر ۵۱ هزار و ۶۸۱ میلیارد ریال بوده است.

باتوجه به اینکه تسهیلات دریافتی از بانک‌های داخلی صرفا جهت خرید خوراک اصلی شرکت (لوبکات) بوده و با تغییرات نرخ خرید لوبکات میزان تسهیلات و هزینه‌های مالی نیز به تبع آن تغییر می‌یابد با توجه به رایزنی‌های صورت گرفته در خصوص افزایش سقف خرید اعتباری خوراک اصلی، شرکت درصدد کاهش تسهیلات و هزینه‌های مالی در این دوره هستیم.

عملکرد ماهانه شرانل+بورس نیوز

درآمد‌های شناسایی‌شده "شرانل" در اسفندماه ۹۹

درآمدهای شناسایی شده شرانل+بورس نیوز

بر پایه این گزارش، نفت ایرانول در گزارش عملکرد اسفندماه میزان درآمدی که به ثبت رسانده نسبت به ماه گذشته نزدیک به ۹۶ درصد افزایش را تجربه کرده و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز رشد ۱۴۳ درصدی را شاهد بوده، همچنین مقدار درآمدی که از ابتدای سال مالی تا انتهای اسفندماه حاصل‌شده نسبت به سال گذشته با ۶۸ درصد افزایش درآمد مواجه بوده است.

بیشترین میزان درآمدی "شرانل" در اسفندماه به دست آورده از بازار داخلی بوده و محصول «انواع روانکار» با ۴ هزار و ۴۷۳ میلیارد ریال بیشترین مقدار درآمد کسب شده را در بازار داخلی از آن خود کرده است.

روند فروش محصولات نفت ایرانول در اسفندماه

یفروش اسفندماه شرانل+بورس نیوز

بر اساس این گزارش، "شرانل" در اسفندماه میزان فروش محصولات تولیدی را برابر با ۶۲٫۲۴۹ مترمکعب اعلام کرده که بیشترین سهم فروش را بخش بازار داخلی از آن خود کرده و پرفروش‌ترین محصول در این بازار «انواع روانکار» با ۳۴٫۲۴۳ مترمکعب بوده، همچنین، فروش محصولات در اسفندماه سال ۹۹ نسبت به ماه گذشته با رشد ۶۰ درصدی مواجه بوده است.

برآورد مقدار فروش در دوره ۶ ماهه منتهی به اسفند ۹۹ به میزان ۳۱۴،۲۸۰ مترمکعب است که نسبت به ۶ ماهه اول سال رشد ۹ درصدی پیش بینی شده است.

 


  • بیشتر بخوانید:

رشد دو رقمی نرخ فروش روانکار "شرانل"

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
افزایش محسوس نرخ‌های فروش
ثبت رکوردی فوق العاده در فروش اسفندماه این روانکار ثبت شد؛

افزایش محسوس نرخ‌های فروش "شرانل"

فروش ۹ماهه شرکت به حدود ۲۲هزار میلیارد ریال رسید؛

رشد دو رقمی نرخ فروش روانکار "شرانل"

عملکرد این روانکار در مهرماه بررسی شد؛

درآمد ۲هزار میلیاردی در جیب "شرانل"

شرکت کارگزاری نهایت نگر گزارش می دهد:

صبوران "شرانل" برای رشد آماده باشید

ارسال نظر