بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۸
عدم شناسایی افزایش سود خالص
از موارد قابل توجه صورت‌های مالی حسابرسی نشده این شرکت می‌توان به افزایش چشمگیر نرخ‌ها و مقادیر فروش محصولات اصلی اشاره کرد.
کد خبر : ۲۳۸۶۰۵

خواندن ۲دقیقه

شرکت سیمان درود+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق و مطالعات بورس نیوز، در حالی که در حدود ۲ ماه از آخرین معاملات مثبت در نماد "سدور" می‌گذرد و همچنان شاهد عدم معامله در صف فروش سنگین این نماد هستیم، صورت‌های مالی سالانه حسابرسی نشده این شرکت حاکی از تحقق سود خالص تنها ۳۴۱ ریالی به ازای هر سهم بوده که این موضوع بیش از پیش دلیل صف فروش ۲ ماه در نماد شرکت سیمان درود را توجیه می‌کند.

دوره گزارش 12ماهه سدور+بورس نیوز

از موارد قابل توجه صورت‌های مالی حسابرسی نشده این شرکت می‌توان به افزایش چشمگیر نرخ‌ها و مقادیر فروش محصولات اصلی اشاره کرد که این موضوع در نهایت منجر به افزایش ۱.۰۸۲ میلیارد ریالی و ۷۸ درصدی کل مبالغ فروش در سال ۱۳۹۹ در مقایسه با سال مالی گذشته شده است.

فروش انواع محصولات سدور+بورس نیوز

لازم به ذکر است، علیرغم رشد نرخ‌های فروش و مجموع درآمد‌های این شرکت، افزایش چشمگیر هزینه‌های فروش عمومی و اداری به کاهش حاشیه سود ناخالص و در نتیجه عدم شناسایی افزایش سود خالصی با اهمیت در مقایسه با مدت مشابه شده است.

رشد تنها ۱۲۷ میلیارد ریالی سود خالص سیمان درود در سال مالی ۱۳۹۹ در حالی رقم خورده که سهامداران این شرکت می‌دانند با توجه به احتمال بالای گشایش‌های سیاسی و رکود بازار‌های سرمایه‌گذاری سال ۱۴۰۰ نیز سالی دشوار برای شرکت‌ها خواهد بود.


  • بیشتر بخوانید:

افزایش نرخ کلینکر صادراتی سدور در اسفندماه

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
افزایش ۷۵ درصدی درآمد‌های
نسبت به دوره مشابه سال گذشته این سیمان‌فروش بدست آمد؛

افزایش ۷۵ درصدی درآمد‌های "سدور"/ ثبات نرخ‌های فروش در بهمن‌ماه

فروش ۶ ماهه شرکت به ۱.۰۱۰ میلیارد ریال رسید؛

بازار داخل تنها دستاورد فروش "سدور"

وزن کیسه‌های این سیمان‌ساز اندازه‌گیری شد؛

پایان سال مالی و تثبیت نرخ های فروش "سدور"

ارسال نظر