بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۱
عضو کمیسیون امورداخلی کشور و شوراهای مجلس:

سازمان تعزیرات منحل شود به نفع بیت المال است

سازمان تعزیرات منحل شود به نفع بیت المال است
عضو کمیسیون امورداخلی کشور و شوراهای مجلس گفت: سوء استفاده از معیشت مردم از گرانی مرغ تا صف‌های طویل روغن و اقلام خوراکی برای رسیدن به اهداف سیاسی به ضرر ملت ایران است.
کد خبر : ۲۳۸۶۲۵

سازمان تعزیرات+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، ابوالفضل ابوترابی، عضو کمیسیون امورداخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی درباره گرانی‌های اخیر اظهار کرد: بیشتر گرانی بازار که امروز به مردم فشار می‌آورد نشات گرفته از مسائل سیاسی بوده که در سال‌های اخیر برخی از مسئولان برای رسیدن به اهداف سیاسی از مسیر اقتصادی که مستقیما با معیشت مردم در ارتباط است ورود پیدا کرده‌اند.

نماینده مردم نجف آباد، تیران و کرون در خانه ملت افزود: در حال حاضر پیشنهاد مذاکرات گام به گام با آمریکا از طرف دولتمردان ارائه می‌شود علیرغم اینکه مقام معظم رهبری بار‌ها در خصوص چارچوب مذاکرات تاکید کرده‌اند تا زمانی که تحریم‌ها برداشته نشود مذاکره صورت نمی‌گیرد. در حال حاضر هم تحریم‌ها را تحمل می‌کنیم و هم با مشکلات معیشتی روبرو هستیم.

ابوترابی ادامه داد: سوء استفاده از معیشت مردم از گرانی مرغ تا صف‌های طویل روغن و اقلام خوراکی برای رسیدن به اهداف سیاسی به ضرر ملت ایران است.

نماینده مردم در مجلس یازدهم خاطرنشان کرد: گروگان‌گیری معیشت مردم با اهداف سیاسی برای وادار کردن نظام برای مذاکره راه حل مناسبی نیست که امروزه در قالب کمبود کالا و گرانی اقلام خوراکی شاهد آن هستیم. گرانی‌هایی که شاهد آن هستیم عمدی بوده برای وادار کردن نظام در جهت اجرایی شدن طرح مذاکره گام به گام که متاسفانه نتیجه آن را در کوچک شدن سفره ایرانیان می‌بینیم.

عضو کمیسیون امورداخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی گفت: شدت گرفتن گرانی‌ها برای رسیدن به اهداف سیاسی توسط کابینه دولت دوازدهم، خلاف فرموده‌های رهبر معظم انقلاب بوده و در این بین اعتماد دوباره به آمریکا اشتباه بزرگی است فراموش نکنیم برجام گلابی و سیب گندیده‌ای بود که امروزه نتیجه ان را در معیشت مردم می‌بینیم.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
سرپرست اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی:

قیمت‌های ستاد تنظیم بازار برای مرغ غیرواقعی است

ارسال نظر