بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۹
فروش شرکت در سال ۱۳۹۹ به بیش از ۲۰۴ هزار میلیارد ریال رسید؛

کسب بالاترین فروش ماهانه "مارون" در اسفندماه

کسب بالاترین فروش ماهانه
بالاترین فروش ماهیانه این شرکت در اسفندماه سال گذشته محقق شده و در ماه‌های اسفند و بهمن فروش بیش از ۲۵ هزار میلیارد ریالی در این شرکت محقق شده است.
کد خبر : ۲۳۸۶۳۴

خواندن ۲دقیقه

 پتروشیمی مارون +بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق و مطالعات بورس نیوز، شرکت پتروشیمی مارون در یک ماه منتهی به پایان اسفندماه سال گذشته موفق به کسب درآمد عملیاتی ۲۵ هزار و ۸۸۶ میلیارد ریالی شده که این فروش نسبت به ماه گذشته در حدود  یک درصد افزایش داشته است.

گزارش اسفندماه مارون+بورس نیوز

به این ترتیب، بالاترین فروش ماهیانه این شرکت در اسفندماه سال گذشته محقق شده و در ماه‌های اسفند و بهمن فروش بیش از ۲۵ هزار میلیارد ریالی در این شرکت محقق شده است.

جمع کل درآمد‌های عملیاتی شرکت در سال مالی منتهی به پایان اسفندماه سال گذشته به ۲۰۴ هزار و ۱۴۳ میلیارد ریال رسیده که این فروش نسبت به سال مالی قبل از آن در حدود ۷۰ درصد افزایش را نشان می‌دهد. افزایش نرخ محصولات شرکت عامل اصلی رشد درآمد‌های شرکت در سال گذشته است.

نرخ فروش محصولات شرکت در ماه گذشته با نوسانات بلندی همراه بوده در حالی که نرخ فروش اتیلن شرکت با ۱۶ درصد کاهش مواجه شده، نرخ فروش دو محصول دیگر شرکت یعنی پلی پروپیلن و پلی‌اتیلن سنگین با افزایش ۲۶ و ۱۵ درصدی مواجه شده اند و در ماه گذشته نرخ این دو محصول به طور متوسط به ترتیب به ۳۸۹ و ۲۵۴ میلیون ریال در هر تن رسیده است.

در نمودار زیر روند فروش ماهیانه شرکت در ۶ماه گذشته ارائه شده و همان گونه که مشاهده می‌شود در بهمن ماه و اسفندماه فروش شرکت به بیش از ۲۵ هزار میلیارد ریال رسیده و اسفندماه رکورد فروش یک ماهه شرکت را شکسته است.


  • بیشتر بخوانید:

حجم معاملات ۶.۰۳۰ تنی پتروشیمی مارون

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
عرضه ۴.۳۳۴ تن محصولات پلی پروپیلن
افت ناچیز نرخ فروش محصولات پتروشیمی مارون در بورس کالا؛

عرضه ۴.۳۳۴ تن محصولات پلی پروپیلن

گزارش عملکرد هفتگی شرکت‌های پتروشیمی
در هفته منتهی به ۲۱ اسفندماه ۱۳۹۹ ثبت شد؛

گزارش عملکرد هفتگی شرکت‌های پتروشیمی

رشد ۹ درصدی نرخ فروش محصولات پتروشیمی مارون در بورس کالا؛

حجم معاملات ۶.۰۳۰ تنی پتروشیمی مارون

گزارش عملکرد در هفته منتهی به ۷ اسفند ماه ۱۳۹۹؛

پتروشیمی‌ها و معاملات در بورس‌کالایی که زیر ذره‌بین رفت

ارسال نظر