بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۲
رشد ۸۳ درصد درآمد سالانه این شوینده امیدواری آورد؛

چشم سهامداران "پاکشو" به آینده

چشم سهامداران
بیشترین میزان درآمدی که گروه صنعتی پاکشو گزارش کرده از درآمد حاصل‌شده فروش محصولات در بازار داخلی بوده است.
کد خبر : ۲۳۸۸۸۹

گروه صنعتی پاکشو + بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، گروه صنعتی پاکشو در گزارش اسفندماه مجموع درآمد‌های شناسایی‌شده خود را بالغ بر ۴ هزار و ۴۶۶ میلیارد ریال اعلام کرد.

"پاکشو" از ابتدای سال مالی تا انتهای اسفندماه نیز میزان درآمدی که به دست آورده را حدود ۳۷ هزار میلیارد ریال به ثبت رسانده است.

عملکرد ماهانه پاکشو+بورس نیوز

درآمد‌های عملیاتی "پاکشو" در اسفندماه

درآمدهای شناسایی شده پاکشو+بورس نیوز

بر پایه این گزارش، میزان درآمدی که گروه صنعتی پاکشو در اسفندماه از خود بر جای گذاشته نسبت به آمارهای منتشر شده در بهمن‌ماه، حاکی از رشد ۶درصد بوده و البته با نگاهی مقایسه‌ای با دوره مشابه سال گذشته نیز می‌توان افزایش درآمد ۷۶درصدی را از این آمارها استخراج کرد.

از سوی دیگر باید به این نکته اشاره داشت که درآمد "پاکشو" از ابتدای سال مالی تا انتهای اسفندماه نسبت به سال گذشته آن نیز نزدیک به ۸۳درصد افزایش درآمد را برای سهامداران خود به ثبت رسانده و البته درآمد اسفند ماه شرکت ۴۶درصد بیشتر از متوسط فروش سال ۹۹ بوده است.

بیشترین میزان درآمدی که گروه صنعتی پاکشو گزارش کرده از درآمد حاصل‌شده فروش محصولات در بازار داخلی بوده، همچنین بیشترین مقدار درآمدی که "پاکشو" در بازار داخلی کسب کرده از بخش «مایعات» با ۲ هزار میلیارد ریال بوده است.

مقدار فروش محصولات "پاکشو" در اسفندماه

فروش محصولات پاکشو+بورس نیوز

بر اساس این گزارش صورت گرفته، میزان فروش محصولات صنعتی پاکشو در اسفندماه برابر با ۲۶.۹۹۸ تن گزارش‌شده که نسبت به ماه گذشته ۴ درصد افزایش فروش را تجربه کرده و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز کمتر از یک درصد کاهش را به همراه داشته، همچنین مقدار فروش محصولات "پاکشو" از ابتدای سال مالی تا انتهای اسفندماه برابر با ۲۷۴.۶۳۴ تن به ثبت رسیده که شاهد رشد ۲۱ درصد نسبت به سال گذشته بوده است.

بیشترین میزان فروش صنعتی پاکشو در بازار داخلی بوده که عمده‌‎ترین محصول به فروش رفته «مایعات» با ۱۷.۳۲۲ تن بوده است.

لازم به ذکر است که مقدار سرمایه ثبت‌شده "پاکشو" طی دوره ۱۲ ماهه منتهی به اسفندماه به میزان ۴ هزار میلیارد ریال بوده است.

ثبت افزایش سرمایه

همچنین باید به آخرین افشای اطلاعات "گروه صنعتی پاکشو " نیز اشاره داشت که افزایش سرمایه را برای سهامداران اطلاع‌رسانی کرده است.

این شرکت درصدد آن بوده تا افزایش سرمایه‌ای ۱۱۰۰ درصدی را از محل سود انباشته مبلغ ۲۳۸,۵۶۴ میلیون ریال و مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها مبلغ ۴۳,۷۶۱,۴۳۶ میلیون ریال را عملیاتی کند.

بر همین اساس باید اشاره داشت که سرمایه فعلی شرکت برابر با ۴,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال بوده و با احتساب مبلغ افزایش سرمایه، این سرمایه به ۴۴,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال خواهد رسید.


  • بیشتر بخوانید:

افزایش ۱۱۳ درصدی درآمد "پاکشو"

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
به دنبال برگزاری مجمع فوق العاده گروه صنعتی پاکشو؛

"پاکشو" سرمایه را ۱۱۰۰ درصد افزایش داد

جهش فروش
برآوردهای این فروشنده از فروش محصولات بررسی شد؛

جهش فروش "پاکشو" با رشدی چشمگیر

پاکشو در فصل پاییز، رشد ۱۱۴درصدی سالانه را زد؛

۱۵۵درصد افزایش درآمد "پاکشو"/ روند صعودی فروش محصولات در آذرماه

ارسال نظر