بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۸
زیانی همچون سهامدار بودن در تایتانیک/ افزایش درآمد ۳۷۸درصدی
میزان سرمایه این کشتیرانی در پایان دوره ۹ ماهه، ۱۶ هزار و ۳۹۳ میلیارد ریال به ثبت رسیده که نسبت به سال گذشته بدون تغییر باقیمانده است.
کد خبر : ۲۳۹۰۷۷

کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران + بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در گزارش صورت‌های مالی میاندوره‌ای ۹ ماهه منتهی به اسفندماه سال ۹۹ مجموع درآمد‌های عملیاتی طی این دوره را برابر با ۸ هزار و ۶۸ میلیارد ریال اعلام کرده که نسبت به سال گذشته افزایش درآمد ۳۷۸ درصدی را به خود اختصاص داده، همچنین "حکشتی" مقدار سود خالص ارائه‌شده در این دوره ۹ ماهه را بالغ‌بر یک هزار و ۳۶۵ میلیارد ریال به ثبت رسانده است.

سهامداران "حکشتی" این روزها جزو صدرنشین‌هایی هستند که سهم‌ آنها در گِل نشسته چراکه قیمت پایانی هر سهم کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در بهترین وضعیت بازار سرمایه در تاریخ ۲۰ مرداد ماه سال ۱۳۹۹ برابر با ۸۷.۱۲۰ ریال بوده و اکنون قیمت هر سهم این شرکت (۳۰ فروردین ماه ۱۴۰۰) با ۷۹ درصد کاهش به ۱۸.۱۸۰ ریال رسیده است.

با این حال وضعیت بازارگردانی و ابهامات فراونی پیرامون حمایت از سهم توسط شرکت وجود دارد و شاید گره‌معاملاتی در این نقطه نیز کارساز باشد اما؛ نکته‌ای که کاملا مشخص است آمارهای ارائه شده از عملکرد شرکت بوده که اصلا با گِل‌نشینی قیمت سهم، همخوانی ندارد.

صورت سود و زیان حکشتی+بورس نیوز

مقدار سود انباشته پایان دوره این شرکت کشتیرانی طی دوره ۹ ماهه منتهی به اسفندماه ۹۹، ۱۰ هزار و ۱۵۸ میلیارد ریال بوده که در مقایسه با سال گذشته رشد ۱۱۱ درصدی را به همراه داشته، لازم به ذکر است که مقدار سود خالص هر سهم در این دوره ۶۳ ریال بوده است.

صورت وضعیت مالی "حشکتی" در ۹ ماهه منتهی به اسفندماه ۹۹

شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در صورت‌وضعیت مالی میاندوره‌ای ۹ ماهه منتهی به اسفندماه سال ۹۹ مجموع دارایی‌های خود طی این دوره را برابر با ۳۶۹ هزار و ۷۹۸ میلیارد ریال گزارش کرده که نسبت به سال مالی گذشته با ۳۶ درصد رشد همراه بوده، سرمایه‌گذاری‌های بلندمدت "حکشتی" بیشترین میزان دارایی را با ۳۲۱ هزار و ۲۹۱ میلیارد ریال در اختیار داشته که در مقایسه با سال مالی گذشته با رشد ۴۳ درصدی مواجه بوده است.

صورت وضعیت حکشتی+بورس نیوز

میزان سرمایه این کشتیرانی در پایان دوره ۹ ماهه منتهی به اسفندماه سال ۱۳۹۹، ۱۶ هزار و ۳۹۳ میلیارد ریال به ثبت رسیده که نسبت به سال مالی گذشته بدون تغییر باقیمانده است.

برنامه‌های بااهمیت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران

از برنامه‌های بااهمیت "حکشتی" طی دوره ۳ ماهه منتهی به خردادماه سال ۱۴۰۰، استفاده از ظرفیت‌های بالقوه شرکت‌ها در جهت هم‌افزایی توان بازرگانی در گروه کشتیرانی، به‌روزرسانی تدریجی ناوگان، فروش شناور‌ها و کانتینر‌های مستعمل و از رده خارج‌شده، مدیریت و ساماندهی پرونده‌های حقوقی مفتوح داخلی و بین‌المللی نام‌برده شده است.


بورس‌نیوز رسانه تخصصی بازارسرمایه در راستای شفافیت هرچه بیشتر و روشن‌شدن مسیر سرمایه‌گذاری سهامداران، آمادگی درج پاسخ "شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی" را دارد.


  • بیشتر بخوانید:

بارگیری سرمایه‌گذاری "حکشتی" به خارج از بورس

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
بارگیری سرمایه‌گذاری
سرمایه‌گذاری‌های کشتیرانی به ۵.۳۶۱ میلیارد ریال رسید؛

بارگیری سرمایه‌گذاری "حکشتی" به خارج از بورس

صفوف فروشی که به دریا ختم می‌شود؛

حقیقی‌های "حکشتی" به جان همدیگر افتادند

معاون مالی کشتیرانی ج.ا.ا خبر داد:

‌۲عرضه‌اولیه از زیرمجموعه "حکشتی" در فرابورس

ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشنای
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۶
ما به خودمان می بالیم چون در هیچ کشوری مسئولانی به این خوبی وشرافتمند ندارن همیشه به فکر مردمند وهرگز اجازه نخواهند داد ظلمی به کسی بشود خدا را شکر نمونه بارز بورس کشور ماست کشورهای دنیا باید روش بورس داری را از مسئولان ما یاد بگیرند تا هرگز دولتهاشون کسری بوجه وخود وخانواذه جیبهاشون خالی از ارز طلا پول رایج کشور نباشد تا غصه وکمبودی نکشند مرحبا به چنین مسئولانی ما به شما افتخار میکنیم
عربلو
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۱
بورس و تولید را نابود کردند
ح
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۶
با سلام ‌...خواهشا پول فروش ۶۰ درصد سهام که فروختیم واریز کنید الان چهار ماه بیشتره فروختیم هیچ واریزی ندارد از فروش ۶۰درصدمون لطفا پول فروش ۶۰درصدمون واریز کنید براش بد جور نیاز داریم ممنون ... فروختیم چون واقعا به اون پول نیاز داشتیم از مسعولان محترم تقاظای آجزانه میکنم نصبت به واریز پول فروش سهام عدالتمان توجه کنند واریز بشه با پول فروش سهام فروختمون مشگلمان حل بشه سپاسگزارم
ناشناس
پنجشنبه ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۲:۳۵
وای وبدا بحال شماها که به گدا بازی عادت کردین
علی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۱
وقتی شرافت مسولین با بلعیدن پول حرام از بیت المال به فنا می رود به راحتی کلاه گشاد بر سر ملت گذاشته می شود و به ریش ملت می خندند. اما این پایان ماجرا نیست. گهی پشت به زین و گهی زین به پشت. دنیا دار مکافات است . مسول عزیز ان شاالله نتیجه این کلاه برداری را در خانواده ات خواهی دید.
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۱
مدیر عامل واعضا هیئت مدیره حکشتی و حقوقی این سهم افتخار کنند !!!حکشتی جزو ۳ شرکتی است که کمترین تحرک حمایتی و بیشترین ریزش قیمت را داشته است !!! واقعا احسنت به غیرت و شرف مسئولان این شرکت
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۱
مدیر عامل واعضا هیئت مدیره حکشتی و حقوقی این سهم افتخار کنند !!!حکشتی جزو ۳ شرکتی است که کمترین تحرک حمایتی و بیشترین ریزش قیمت را داشته است !!! واقعا احسنت به غیرت و شرف مسئولان این شرکت
مصطفی
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۴
برید رای بدید این یکی رییس جمهور مث قبلی نیست ازین جدیداس .
جواد محمدی
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۵:۵۰
انشاالله پولی که از ما سهامدار خرد دزدیدند سرطان بشه از گلوی خودشون و زن بچه هاشون بزنه بیرون دو سوم از پول زحمت کشیده ۴۰ سال کارگریم رو با دروغ دغل توی چند ماه کشیدند بالا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۸
هرچقد رفتار این دولت رو میبینم یاد کاعنان معبد میوفتم!یه مشت مفتخور که فقط با پول مردم بدبخت سر میکنن،،ایران رو به گند کشیدید،،زنده باد شاه
ناشناس
Sweden
يکشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۵
فقط یه چیزی میخام بگم وتمام
چیزی که تو ملت فرو کردن خیلی کلفت بود که دیگه خودشونم نمیتونن درش بیارن. صد رحمت به قوم مغول......