بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۶
شاید فقط گره‌های معاملاتی به داد سهامداران
شناسایی سود ناخالص ۱۴۴ میلیارد ریالی از فروش حاصل از آجر که از محصولات اصلی شرکت بوده، بخش عمده‌ای از رشد درآمد‌های عملیاتی این شرکت را به همراه داشته است.
کد خبر : ۲۳۹۰۸۷

خواندن ۲دقیقه

شرکت فرآورده های نسوز پارس+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق و مطالعات بورس نیوز، شاید دیگر صحبت کردن در خصوص صف‌های فروش سنگین در نماد‌های کوچک مبحثی بسیار تکراری در رزو‌های گذشته باشد با این وجود بد نیست قیمت‌های بیش از ۲۵.۰۰۰ تومانی هر سهم شرکت فرآورده‌های نسوز پارس را به سهامداران کنونی این شرکت یادآوری کنیم تا شاید بتوانند بخشی از صف فروش سنگین این روز‌ها در این نماد را به گردن بگیرند.

گزارش حسابرسی نشده کفپارس+بورس نیوز

از جمله نکات قابل توجه گزارش حسابرسی نشده این شرکت در دوره سه ماهه سال مالی ۱۴۰۰ می‌توان به افزایش درآمد‌های عملیاتی این شرکت در سه ماهه نخست در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته اشاره کرد که بخش عمده آن مربوط به رشد ۱.۰۸۰ تنی انواع آجر و افزایش نرخ‌های فروش است.

شناسایی سود ناخالص ۱۴۴ میلیارد ریالی از فروش حاصل از آجر که از محصولات اصلی شرکت بوده، بخش عمده‌ای از رشد درآمد‌های عملیاتی این شرکت را به همراه داشته است.

مبلغ فروش سه ماهه کفپارس+بورس نیوز

در نهایت این شرکت با تحقق سود خالص ۸۸.۴۸۳ میلیون ریالی از درآمد‌های ۴۸۱.۵۶۳ میلیون ریالی از جمله بااهمیت‌ترین آیتم‌های عملکردی سه ماهه است.


بورس‌نیوز رسانه تخصصی بازارسرمایه در راستای شفافیت هرچه بیشتر و روشن‌شدن مسیر سرمایه‌گذاری سهامداران "کفپارس"، آمادگی درج پاسخ «شرکت فرآورده‌های نسوز پارس» را دارد.


  • بیشتر بخوانید:

"کفپارس" از سهامداران دعوت کرد

اشتراک گذاری :
ارسال نظر