بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۸
کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز:

لجبازی در "بورس"

لجبازی در
کارشناس بازار سرمایه گفت: متاسفانه اتفاقاتی صورت گرفت که موجب شده بازار روی لج بیفتد و شاهد این وضعیت باشیم.
کد خبر : ۲۳۹۰۹۳

فرصت سودآوری در بازار وجود ندارد

علی یوسفیان در گفت‌وگو با بورس نیوز درباره رشد شاخص در بازار امروز اظهار کرد: چند هفته این الگو در بازار در حال اجرا است، شنبه و یکشنبه بازار منفی است، دوشنبه کمی وضعیت بهتر است و سه‌شنبه مثبت می‌شود.

کارشناس بازار سرمایه افزود: بسیاری از فرمول‌های در بازار به هیچ اتفاقی وابسته نیستند و مدام تکرار می‌شوند و اتفاقاتی که صورت می‌گیرد نمی‌تواند اثر جدی بر بازار بگذارد.

وی با اشاره به مصوبه تزریق ۲۴ هزار میلیارد تومان به بازار گفت: این رقم هم مشکلی از بازار رفع نمی‌کند و درنهایت فقط برای چند روز می‌تواند بازار را مثبت نگه دارد.

یوسفیان بیان کرد: با این حمایت‌ها بازار حرکتی نخواهد داشت و این حرکت باید از خود بازار شروع شود و تا این موضوع اجرایی نشود وضعیت به همین‌گونه خواهد بود.

کارشناس بازار سرمایه بابیان اینکه اگر فرصت سودآوری اگر وجود داشته باشد نیاز به هیچ نقدینگی نیست، تصریح کرد: در حال حاضر فرصت سودآوری در بازار وجود ندارد و هیچ سهمی سود نمی‌دهد.

وی تأکید کرد: متأسفانه با اتفاقاتی که صورت گرفته موجب شده بازار روی لج بیفتد و شاهد این وضعیت باشیم.

یوسفیان گفت: فشاری که روی دولت و سازمان بورس به‌واسطه کاهش قیمت‌ها واردشده موجب تغییرات در دامنه نوسان شد و بیشتر به دنبال خرید فرصت هستند تا شرایطی به وجود بیاید سودآوری ایجاد شود.

کارشناس بازار سرمایه درباره بازگشت معاملات الگوریتیمی به بازار بیان کرد: سازمان بورس تعیین‌کننده نیست و تحت‌فشار ناچار به بازگرداندن معاملات الگوریتمی به بازار شده است تا شاید ریزش در بازار کمتر شود.


  • بیشتر بخوانید:

تاثیر آزادسازی معاملات الگوریتمی بر "بورس"

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
سنگ پیش پای‌لنگ
کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز:

سنگ پیش پای‌لنگ "بورس"

تاثیر آزادسازی معاملات الگوریتمی بر
در گفت و گو با بورس نیوز تشریح شد؛

تاثیر آزادسازی معاملات الگوریتمی بر "بورس"

زور تورم بر کاهش نرخ ارز می‌چربد
مدیر مالی "کساپا" در گفت‌وگو با بورس نیوز تاکید کرد:

زور تورم بر کاهش نرخ ارز می‌چربد

ارسال نظر
نظرات بینندگان
جوون دل
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۲
لجبازی = سلب کامل اعتماد از کل مسئولین....!!!!! بدون استثناء
دانشجو
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۴
فاتحه ی بورس اواخر تیرماه سال گذشته خونده شده... این جنازه ی بی جان بورسه که رو دست سهامدار خرد مونده و گاهی شوکهایی بهش وارد می کنن که دست و پاش یه تکونی بخوره و سهامدار بیچاره فکر کنه داره جوون می گیره ... اما...
جالبه یه عده ساده لوح هنوز فکر می کنن باید در بورس بمانند و مقاومت و صبر کنند.... بورس ایران خیلی وقته مرده. بوی تعفنش هم همه جا پیچیده.... بیچاره اونایی که فکر می کنند با صبر به نتیجه می رسند....
هرچقدر دیرتر از این وضعیت بیایید بیرون به همون نسبت بیشتر ضرر خواهید کرد. تعصب رو بگذارید کنار و تا یه چیزی هم بدهکار نشدید، ته مونده سرمایه تون رو از بورس بکشید بیرون.
هیچ آدم عاقلی بیشتر از یک ماه پای ریزش یا اصلاح یه سهمی نمی مونه.... الان تقریبا 9 ماهه که هر روز ریزش داریم و بیشتر سهمها بیش از 70 تا 80 درصد ریزش کردن و سرمایه مردم سوخته و از بین رفته(البته نه سوخته و نه از بین رفته... بلکه از جیب سهامدار خرد دزدیده شده و در جیب یه عده گردن کلفت از خدا بی خبر ریخته شده....!!!!).(از این جیب من و شما .... به جیب اونا.....!!!!!)
جالبه هیچ صدایی از هیچ مسئولی در نمیاد.
حاشا به غیرت و شرف و وجدان این مسئولین بی کفایت...!!!!!.
ناشناس
چهارشنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۹
صدای مسئولین در نمیاد چون پولا رفته تو جیب خودشون.
تحلیلگر اقتصادی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۴
چند سلطان بورسی را اعدام کنند بورس درست میشود/
سعید
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۶
چی رو اعدام کنند !!! مگه درست میشه!! سلطان دلار رو اعدام کردن دلار ۴۰۰۰ تومن بود الان چنده؟ سلطان شکر رو اعدام کردن الان شکر چنده؟ سلطان سکه رو اعدام کردن دو پونصد بود الان چنده!!!. کدوم سلطان؟؟؟!!! یکی دو نفر مهره سوخته رو دار میزنن که سر نخ ها گم شه. ساده ای چقدر. حالا هم ملت رو چاپیدن دارن وقت سوزی می کنن دورشون تموم شه. دولت بعدم که بهش ربطی ندارد که گردن بگیره. خلاصه بدتر ازیناش حقمونه که دیگه به این جماعت سواری ندیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۸
چشم باز کردیم جنگ بود رفتیم مدرسه پشت کنکور درجا زدیم دانشگاه آزاد قبول شدن هم افتخار داشت گذشت گذشت فارغ الحصیل شدیم اومدیم بیرون کار نبود عمرمون نلف شد نه پولی بود نه زنی نه زندگی تورم افسار گسیخته و تا آخر عمرمون هم انگار باید هر روز یه کلمه به گوشمون مذاکره مذاکره نشست برجام بی جام و ............ چندر غاز پول هم جمع کردیم به حرف یه مشت عقل کل گوشمون دراز شد اومدیم تو بورس اینجا هم به در بسته خوردیم خدایا تاوان چی رو هم نسل های من دارن میدن ؟
آرش
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۷
این دفتر دستک متعدد آدمهایی که معلوم اصلا مدرک دارن صلاحیت دارن ، مینشینند جلوی وب کم بعد مسواک صبحگاهیشون بعد مینویسن لوکشین ورلد ترید سنتر خاورمیانه یا مجمع تجاری تک نگین غرب آسیا و... بسیار لوس و فاقد اتیکت شان هست ، بجرات ایامی که کارشناسان فثط معتبر و با تجربه و دارای مدرک و مقاله نویسان روزنامه های اقتصادی و خون دل خوردگان و متواضعان این عرصه که اکنون هم فلوچارتشان رو بی منت در اختیار میگذارند یا روزی دو سه مقاله ارزشمند ارائه می دهند خیلی ایام با کلاس تر روزهای بهتر بورس بود ، این تحلیل ها واقعا لوسه که یک روز بگیم بازار گردان فلان کرد بعد فردا بگیم فلانی مقصره بعد بهمان اینقدر تعدد فکر و نظر اینجکت کردن داخل بورس که بیشتر عقده گشایی و حسرت سخنرانی افراد دیده داره میشه ، واقعا اگه هدف فقط فن بیان هست جای دیگه بشینند پنجاه ساعت کنفرانس بدهند که دائم سهامدار از نظرات متعدد و بسیار خام سبگنال و تشویش نگیره این عین خود بی نظمیه ! مگر همه استراتژی ها را باید مدیریت سهام بریزه داخل دایره ؟؟ بورس این نیست که مدام لپ تاپ بیخ گوشمون باشه! اگه مطالعه هست دقت هست دلیلی نداره بگیم مثلا خودرو خوبه یا سپید ماکیان !!! بقالی که نیومدیم؟؟ واقعا عده ای تازه به دوران رسیده و غوره نخورده دارن چیپ و لوس میکنند بورس را !!!این برازنده کشور ایران نیست ، بعد هم به مضاقمون نظری خوش نیاد شیر فلکه تهمت و دزدی به هر کسی بکشیم ته تهش چون مثلا سهم ایکس رشد نکرده ، مگه با تحلیل کسی باید دنیا گلستان بشه ، برنامه ها رو عده ای خام خورد نکنند تا اثرات بد بلند مدتش متوجه مردم بشه و باز بگویند مدیران بعد چند ماه هم کشمکش اتهامها نوسان منفی بده ، بخاطر اینکه عده ای بی تجربه که ادعا تحلیل و کارشناسیم میکنند مدام عجله می خواهند کنند و مالیتایم بابت نطق و حرف و کلام و پرزنتیشهای دو هزاری بواسطه تریبون اینستاگرام نمیپردازند ، اگه اینستاگرام تریبون و فضایی جهت بیان مسائلمون گذاشته بهتره ظرفیت داشته باشیم و با جنبه از آن استفاده کنیم ، اینستاگرام محل عقده گشایی و حقارت گشایی نیست ! سالم رفتار کنید به بازار هم صدمه نزنید خیلی مقابل تر هم بورس بوده ماقبل تر از آنکه این دفتر دستکهای چیپ و فیک پشت وب کم باشه پس توانسته اداره بشه روحیات و تصمیمگیری زینفعان را داخل مضیقه نگذارید .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۱
اگر ارز نیمایی حذف بشه بورس رشد میکند