بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۰
با تولید ۵۵ میلیون قطعه رکورد تولید را شکست دادیم
مدیر فروش کروز گفت: به عنوان یکی از بزرگترین و پیشرفته‌ترین شرکت‌های قطعه سازی کشور در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری، در سال گذشته بیش از ۳۰ درصد افزایش تولید داشتیم و توانستیم ۵۵ میلیون قطعه را تولید که این خود یک رکورد تولید قطعه محسوب می‌شود.
کد خبر : ۲۳۹۱۸۷

خواندن ۳ دقیقه

مدیر فروش کروز+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، علی یوسفی، مدیر فروش کروز در خصوص سهم این شرکت در بازار اظهار کرد: شرکت کروز به عنوان یکی از بزرگترین و پیشرفته‌ترین شرکت‌های قطعه‌سازی کشور در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری، در سالی که جهش تولید نام داشت، بیش از ۳۰ درصد افزایش تولید داشت و توانستیم ۵۵ میلیون قطعه را تولید و در اختیار خودروسازان قرار دهیم که این خود یک رکورد تولید قطعه محسوب می‌شود و امروز با افتخار اعلام می‌نماییم یکی از بزرگترین تامین کنندگان شرکت‌های خودروساز هستیم.

یوسفی افزود: قطعات کروز بیش از ۵۰ درصد سهم بازار را در برخی از قطعات در اختیار دارد، اما در خصوص برخی قطعات هایتک، بیش از ۸۰ درصد سهم بازار را در اختیار گرفته ایم.

مدیر فروش کروز با تاکید بر اینکه هیچ انحصاری در تامین قطعات خودروسازان وجود ندارد، خاطرنشان کرد: خودروساز بنابر قیمت و کیفیت سورس‌های خود را تعیین می‌کند. ما در هیچ قطعه‌ای انحصار نداریم و فقط سهم ۵۰ درصدی در بازار داریم و در کنار ما نیز تامین‌کنندگان دیگری قرار دارند. همه قطعات حداقل دو و در بعضی موارد تا هشت سورس دارند.

 وی با اشاره به اینکه با داخلی سازی اثر تحریم‌ها را کم رنگ کردیم، تصریح کرد: تولید انبوه قطعات الکترونیکی مربوط به خودرو‌های جدید گروه خودروسازی سایپا انجام شده است. علیرغم توانمندی‌ها و دانش تخصصی و کیفی کروز در بومی‌سازی قطعات، از این شرکت در پروژه تارا دعوت به عمل نیامد و در صورت همکاری می‌توانستیم در افزایش سطح کیفی و استفاده از تکنولوژی به روزتر در این محصول ایرانی مشارکت داشته باشیم.

مدیر فروش کروز گفت: اگر تحریم‌ها و مشکلات داخلی پیرامون تولید در سال گذشته نبود، ما می‌توانستیم به تولید بیش از ۷۵ میلیون قطعه دست پیدا کنیم، ولی همن موضوع باعث شد تا در همان ۵۵ هزار قطعه رکورد خود را حفظ نماییم.


  • بیشتر بخوانید:

موفقیت کروز بر مدیریت توانمند تکیه زده است

اشتراک گذاری :
ارسال نظر