بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۳
تخفیف ۲۰ تا ۳۳ درصدی اشتراک وبسایت ره‌آورد ۳۶۵
وبسایت ره آورد ۳۶۵ که یکی از مراجع اصلی اطلاعات تکنیکال و بنیادی بورس بوده برای نسخه پیشرفته خود تخفیف ۲۰ درصدی درنظر گرفته است.
کد خبر : ۲۳۹۳۰۸

خواندن ۲ دقیقه

وبسایت ره‌آورد ۳۶۵ +بورس نیوز


به گزارش بورس نیوز، وبسایت ره آورد ۳۶۵، که یکی از مراجع اصلی اطلاعات تکنیکال و بنیادی بورس است، برای نسخه پیشرفته خود تخفیف ۲۰ درصدی درنظر گرفته است. به‌گفته یکی از مدیران این سایت، کاربران می‌توانند از این تخفیف برای خرید اشتراک سه‌ماهه یا یک‌ساله استفاده کنند. البته مدت استفاده از این تخفیف ۲۰ درصدی محدود به یک هفته خواهد بود.

اگر جزو سرمایه‌گذاران یا حتی دنبال‌کنندگان اتفاقات بازار سرمایه باشید می‌دانید که بورس در سال ۱۴۰۰ روند اصلاح را ادامه می‌دهد. در چنین بازاری آنچه از همیشه مهمتر است، داشتن اطلاعات و آگاهی از فنون معامله‌گری در بورس است. این اطلاعات و آگاهی ریسک معامله در بورس را کم می‌کند و به فعالین بازار کمک می‌کند تا حتی در زمان اصلاح قیمتی بورس هم همچنان در سود باشند.

وبسایت ره‌آورد ۳۶۵ که اخیراً و در ایام نوروز ۱۴۰۰ کمپینی برای آموزش کامل استفاده از امکانات خود را ارائه کرده بود، در کمپین جدید خود به‌مدت یک هفته هزینه تهیه اشتراک کاربران خود را ۲۰ درصد کاهش داده است.

تخفیف اشتراک وبسایت ره آورد 365


یکی از مدیران ارشد این سایت اظهار داشت: “کمپین آموزشی نوروزی ره‌آورد با استقبال بسیار زیاد کاربران مواجه شد و تعداد کاربران سایت رشد چشمگیری داشته است. ثبت‌نام‌ها هم همچنان روند صعودی دارند؛ و با توجه به اضافه شدن اطلاعات ارز‌های دیجیتال در آینده نزدیک برای استفاده کاربران، از این جهت تصمیم گرفتیم تا برای کمک به کسانی که به‌تازگی به جمع کاربرانمان اضافه شده‌اند، این تخفیف را اعمال کنیم.

در این طرح کاربران می‌توانند به‌مدت یک هفته، یعنی از ۴ تا ۱۰ اردیبهشت، با مراجعه به صفحه «نسخه پیشرفته» در سایت ره‌آورد ۳۶۵، برای خرید اشتراک نسخه پیشرفته سایت ۲۰ درصد تخفیف دریافت کنند. ضمن‌آنکه ره‌آورد همیشه تخفیفی را روی خرید یک‌ساله هم اعمال می‌کرده است که با این تخفیف جدید درواقع کاربر با خرید نسخه یک‌ساله، ۳۳ درصد تخفیف دریافت می‌کند. ”

برای استفاده از این تخفیف ویژه می‌توانید به صفحه نسخه پیشرفته سایت ره‌آورد ۳۶۵ مراجعه کنید.


  • بیشتر بخوانید:
اشتراک گذاری :
ارسال نظر