بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۸
افزایش مجدد نرخ‌های دوده‌های در نخستین ماه سال ۱۴۰۰؛

صف فروش "شدوص" که ادامه‌دار خواهد بود

صف فروش
از نکات قابل توجه گزارش منتشرشده "شدوص" می‌توان به رشد مجدد ۱۰ درصدی دوده داخلی فروخته شده این شرکت در مقایسه با اسفند ماه سال گذشته اشاره کرد.
کد خبر : ۲۳۹۳۱۰

خواندن ۲ دقیقه

افزایش مجدد نرخ‌های دوده‌های

به گزارش گروه تحقیق و مطالعات بورس نیوز، در حالی که صف فروش سنگین در نماد "شدوص" وارد هفتادمین روز متوالی می‌شود و به نظر نمی‌رسد فعلا خبری از جمع شدن این صف باشد، گزارش عملکرد ماهانه این شرکت در فروردین ماه حاکی از افزایش مجدد نرخ‌های فروش انواع دوده داخلی این شرکت در سال جاری است.

گزارش فروش شدوص+بورس نیوز

حال اینکه آیا این روند افزایشی در ماه‌های آتی و با توجه به کاهش محتمل نرخ ارز، متوقف خواهد شد یا خیر سوالی است که باید در ماه‌های آتی پاسخ آن را خواهیم یافت.

از نکات قابل توجه گزارش منتشرشده این شرکت می‌توان به رشد مجدد ۱۰ درصدی دوده داخلی فروخته شده این شرکت در مقایسه با اسفند ماه سال گذشته اشاره کرد.

شرکت دوده صنعتی پارس در ماه گذشته موفق به فروش ۲.۰۷۴ تن انواع دوده صنعتی داخلی شده که افزایشی محسوس را در مقایسه با ماه گذشته را نشان می‌دهد.

جمع درآمد‌های عملیاتی تجمیعی این شرکت در فروردین ماه ۱۴۰۰، ۴۶۳ میلیارد ریال بوده که در مقایسه با عملکرد فروردین ماه سال جاری نشان‌دهنده افزایشی ۳۳۲ میلیارد ریالی در درآمدهاست.

مجموع کل درآمد‌های سال ۱۳۹۹ این شرکت در حدود ۳.۳۷۲ میلیارد ریال بوده که نشان دهنده عملکرد قابل توجه این شرکت در فروردین ماه سال جاری است.


  • بیشتر بخوانید:

افزایش محسوس نرخ دوده "شدوص"

 

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
افزایش محسوس نرخ دوده
فروش سال ۱۳۹۹ این شرکت به بیش از ۳۳۷ میلیارد تومان رسید؛

افزایش محسوس نرخ دوده "شدوص"

کاهش ۱۵درصدی فروش
فروش ۱۱ ماهه شرکت به ۲.۹۸۰ میلیارد ریال رسید؛

کاهش ۱۵درصدی فروش "شدوص"/ درآمد‌های عملیاتی ۲۵درصد افزایش یافت

کسب سود هر سهم ۹۶۷ ریالی در گزارش عملکرد ۹‌ماهه شرکت؛

ادامه روند افزایش سودآوری "شدوص"

ارسال نظر