بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۶
کاهش درآمد ۶۴درصدی برای این پتروشیمی ثبت شد؛

سقوط آزاد درآمدهای "بوعلی"/ قندخون "صادرات" بوعلی هم افتاد!

سقوط آزاد درآمدهای
در فروردین‌ماه سال ۱۴۰۰ بیشترین میزان فروش "بوعلی" در حوزه بازار داخلی بوده، اکثریت فروش محصولات در بازار داخلی از آن «برش سبک» با ۳۱.۷۰۸ تن گزارش‌شده است.
کد خبر : ۲۳۹۴۶۹

پتروشیمی بوعلی سینا+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، پتروشیمی بوعلی سینا در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به فروردین‌ماه سال ۱۴۰۰ مجموع درآمد‌های شناسایی‌شده این پتروشیمی طی دوره یک‌ماهه برابر با ۶.۴۹۵ میلیارد ریال اعلام‌شده و همچنین مقدار درآمد‌های حاصل‌شده این شرکت طی دوره ۱۲ ماهه منتهی به اسفندماه سال ۱۳۹۹ نیز مبلغی بالغ‌بر ۱۳۱.۱۸۹ میلیارد ریال و سرمایه ثبت‌شده در طول این ۱۲ ماه برابر با ۳.۵۰۰ میلیارد ریال گزارش‌شده است.

عملکرد ماهانه بوعلی+بورس نیوز

درآمد‌های عملیاتی "بوعلی" منتهی به فروردین‌ماه ۱۴۰۰

درآمدهای عملیاتی بوعلی+بورس نیوز

بر پایه این گزارش، میزان درآمد‌های شناسایی‌شده پتروشیمی بوعلی سینا در فروردین‌ماه سال جاری نسبت به ماه گذشته با کاهش ۶۴ درصدی مواجه بوده و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز افزایش درآمد ۸۸ درصدی را شاهد بوده، درآمد‌های این پتروشیمی از بخش‌های داخلی و صادراتی تشکیل‌شده که بخش فروش داخلی سهم بیشتری از این درآمد حاصل‌شده را از آن خودکرده است.

بیشترین میزان درآمد شناسایی‌شده "بوعلی" از بخش بازار داخلی در اختیار «برش سبک» با ۳.۷۷۵ میلیارد ریال بوده و جایگاه بعدی پس‌ازآن را «رافینیت» با ۸۸۹.۱۷۳ میلیون ریال در اختیار داشته است.

میزان فروش محصولات پتروشیمی بوعلی سینا

میزان فروش محصولات بوعلی+بورس نیوز

بر اساس این گزارش صورت گرفته، مقدار فروش محصولات "بوعلی" در فروردین‌ماه سال جاری برابر با ۵۱.۳۳۵ تن بوده که نسبت به ماه گذشته با کاهش ۶۴ درصدی فروش مواجه بوده و همچنین در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز ۵۷ درصد نزول پیداکرده است.

در فروردین‌ماه سال ۱۴۰۰ بیشترین میزان فروش "بوعلی" در حوزه بازار داخلی بوده، اکثریت فروش محصولات در بازار داخلی از آن «برش سبک» با ۳۱.۷۰۸ تن گزارش‌شده است.


  • بیشتر بخوانید:

افزایش ظرفیت تولید در "بوعلی"

اشتراک گذاری :
ارسال نظر