بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۹
افزایش چشمگیر نرخ‌های فروش محصولات اصلی و همچنین افزایش مقادیر فروش گندله و کنستانتره در فروردین ماه نیز نتوانسته عدم فروش فولاد صادراتی این شرکت را در مقایسه با اسفندماه سال ۱۳۹۹ جبران کند .
کد خبر : ۲۳۹۴۸۶

خواندن ۲ دقیقه

چادرملو+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق و مطالعات بورس نیوز، اعلام سود خالص چشمگیر ۱.۷۰۳ ریالی به ازای هر سهم در ۹ ماهه سال مالی ۱۳۹۹ و اکنون اعلام فروش ۲۵.۴۶۳ میلیارد ریالی در فروردین ماه سال ۱۴۰۰، رخداد‌هایی که نشان می‌دهد این شرکت در سال مالی جاری نیز می‌تواند بسیاری از سهامداران خود را راضی نگه دارد.

گزارش کچاد+بورس نیوز

همچون ماه‌های گذشته نیز بالاترین مبلغ فروش مربوط به فروش کنستانتره آهن بوده و این محصول همچون فولاد اصلی‌ترین آیتم‌های درآمدی شرکت در فروردین ماه است.

افزایش چشمگیر نرخ‌های فروش محصولات اصلی و همچنین افزایش مقادیر فروش گندله و کنستانتره در فروردین ماه نیز نتوانسته عدم فروش فولاد صادراتی این شرکت را در مقایسه با اسفندماه سال ۱۳۹۹ جبران کند و در این ماه کاهش مبلغ فروشی محسوس را تجربه کرده است.

بر اساس گزارش عملکرد ماهیانه شرکت صنعتی و معدنی چادرملو، این شرکت در فروردین ماه موفق به کسب درآمد عملیاتی بیش از ۲۵.۴۶۳ میلیارد ریالی شده که در مقایسه با فروش ۲۵۵.۵۰۳ میلیارد ریالی سال ۱۳۹۹ عملکرد مطلوبی به نظر می‌رسد.

بی‌شک ادامه روند فوق می‌تواند منجر به افزایش چشمگیر درآمد‌ها و سودآوری این شرکت در سال مالی جاری شود که این موضوع به نوعی سودآوری شرکت‌های سرمایه گذاری امید و سپه را نیز تحت‌الشعاع قرار خواهد داد.


  • بیشتر بخوانید:

"کچاد" و ریزش ۱۸درصدی درآمد اسفند/ ثبت بالاترین فروش سال در اسفند۹۹

اشتراک گذاری :
ارسال نظر