بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۲
گروه صنعتی پاکشو در فروردین‌ماه با کاهش فروش محصولات مواجه بود؛

کاهش ۵۱ درصدی درآمد‌های "پاکشو"

کاهش ۵۱ درصدی درآمد‌های
گروه صنعتی پاکشو در فروردین‌ماه سال جاری بیشترین میزان فروش را از بخش بازار داخلی داشته که عمده‌ترین بخش فروش رفته طی این دوره یک‌ماهه در اختیار «مایعات» با ۱۰.۸۸۸ تن بوده است.
کد خبر : ۲۳۹۵۲۹

گروه صنعتی پاکشو+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، گروه صنعتی پاکشو در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به فروردین‌ماه سال جاری مجموع درآمد‌های شناسایی‌شده طی دوره یک‌ماهه را بالغ‌بر با ۲.۲۰۷ میلیارد ریال ارائه کرده و در طول دوره ۱۲ ماهه منتهی به اسفندماه سال ۱۳۹۹ میزان درآمد حاصل‌شده این شرکت برابر با ۳۶.۷۳۲ میلیارد ریال بوده، همچنین میزان سرمایه ثبت‌شده شرکت پاکشو طی این دوره به میزان ۴ هزار میلیارد ریال اعلام کرده است.

عملکرد ماهانه پاکشو+بورس نیوز

درآمد‌های شناسایی‌شده "پاکشو" در فروردین‌ماه

درآمدهای عملیاتی پاکشو+بورس نیوز

بر پایه این گزارش، میزان درآمدی که گروه صنعتی پاکشو در فروردین‌ماه به ثبت رسانده نسبت به ماه گذشته با ۵۱ درصد افت مواجه بوده و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز افزایش درآمد ۴۰ درصدی را به همراه داشته، در فروردین‌ماه سال ۱۴۰۰ میزان درآمد‌های "پاکشو" از ۲ بخش فروش داخلی و صادراتی تشکیل‌شده که عمده‌ترین درآمد شناسایی‌شده این شرکت در بازار داخلی حاصل‌شده است.

بیشترین میزان درآمد پاکشو در بازار داخلی از بخش «مایعات» با ۱.۳۲۷ میلیارد ریال بوده و در بخش صادراتی نیز «سایر» با ۱۴۶.۷۸۴ میلیون ریال بیشترین درآمد را از آن خودکرده است.

مقدار فروش محصولات "پاکشو" در ابتدای سال مالی ۱۴۰۰

فروش محصولات پاکشو+بورس نیوز

بر اساس این گزارش صورت گرفته، گروه صنعتی پاکشو در فروردین‌ماه مقدار فروش ماهانه را برابر با ۱۳.۷۳۲ تن اعلام کرده که در مقایسه با ماه گذشته ۴۹ درصد کاهش فروش را در پی داشته و نسبت به دوره مشابه سال گذشته نیز با کاهش ۱۷ درصدی مواجه بوده است.

گروه صنعتی پاکشو در فروردین‌ماه سال جاری بیشترین میزان فروش را از بخش بازار داخلی داشته که عمده‌ترین بخش فروش رفته طی این دوره یک‌ماهه در اختیار «مایعات» با ۱۰.۸۸۸ تن بوده است.


  • بیشتر بخوانید:

۱۵۵درصد افزایش درآمد "پاکشو"

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
چشم سهامداران
رشد ۸۳ درصد درآمد سالانه این شوینده امیدواری آورد؛

چشم سهامداران "پاکشو" به آینده

به دنبال برگزاری مجمع فوق العاده گروه صنعتی پاکشو؛

"پاکشو" سرمایه را ۱۱۰۰ درصد افزایش داد

جهش فروش
برآوردهای این فروشنده از فروش محصولات بررسی شد؛

جهش فروش "پاکشو" با رشدی چشمگیر

پاکشو در فصل پاییز، رشد ۱۱۴درصدی سالانه را زد؛

۱۵۵درصد افزایش درآمد "پاکشو"/ روند صعودی فروش محصولات در آذرماه

ارسال نظر