بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۰
کد خبر : ۲۳۹۵۵۲

استارت‌آپ سوئد

َشرایط استارت آپ سوئد در برابر استارت آپ‌ها در دیگر کشور‌ها مناسب و صعودی است. این کشور نسبتاً کوچک فقط ۱۰ میلیون نفر جمعیت دارد. اما دومین قطب پربار فناوری به لحاظ سرانه است. براساس نظر برخی کوچک بودن کشورش یک مزیت است. زیرا با توجه به نیاز‌های مردم که راحت‌تر شناخته می‌شود استارت آپ‌ها می‌توانند کاربردی‌تر و بهتر طراحی شوند. استارت آپ‌های سوئدی نیز با رونق اقتصادی تقویت شده اند که سال گذشته با رشد ۴.۲% به ۴۹۳ میلیارد دلار رسیده است. اگر شما به عنوان یک شخصی که تجربه زیادی در امر کسب و کار ندارد می‌خواهید در سوئد استارت آپ راه اندازی کنید باید به صورت عام و جامعه تحقیق کنید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه ایجاد کار در سوئد شما را یاری می‌کند.

ظرفیت گردشگری ایران به تنهایی نیازهای یک کشور را تأمین می‌کند

کارشناس گردشگری استارپ آپ را شرکت نوپایی معرفی کرد که لزوماً مربوط به آی تی نیست و ضمن اشاره به استارت آپ‌های مختلف صنعت گردشگری، بیان کرد: ایران یکی از مطرح‌ترین‌ها در حوزه گردشگری است، اما در مقایسه با کشور‌هایی مانند ترکیه، جایگاهی ندارد و این در حالی است که اماکن گردشگری ترکیه از ایران ضعیف‌تر است.

گروه ۲ استارت آپ های فناوری فضایی اروپا به یک نقطه عطف جدید می رسند

پس از شروع موفقیت‌آمیز برنامه شتابدهی، با انتخاب گروه اول ۱۳ استارت‌آپ امیدوارکننده فناوری فضایی، پروژه IoT Tribe Space Endeavor اکنون با موفقیت گروه دوم به نقطه عطفی جدید رسیده است.

چالش‌های حقوقی استارت آپ ها

مشکلی که استارت‌آپ‌ها با آن مواجه هستند تعهدات و مسئولیت‌های هر یک از شرکا و حقوق آن‌ها و میزان سهم الشرکه هر شریک است؛ بدین معنا که افرادی که برای شروع و استارت یک فعالیت استارت‌آپی دور هم جمع می‌شوند معمولاً بدون توجه به مسائل قانونی و بدون توجه به سهم الشرکه و حقوق و وظایفی که به هریک تعلق دارد کارشان را آغاز می‌نمایند.

استارت‌آپ سوئیس

سوئیس کشوری ۴ زبانه و مدرن است که در حال حاضر فضای خوبی برای آغاز کسب و کارو استارت آپ سوئیس برای متقاضیان مهیا است. در این کشور بسیاری از استارت آپ‌های مشهور و معروف در حال کار و توسعه هستند. به دلیل فضای بین المللی که در این کشور وجود دارد و همچنین شرایط خوبی که برای صنعت گردشگری و تفریحی فراهم شده شما هم می‌توانید استارت آپ خود را راه اندازی کنید.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر