بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۸
گروه ۲ استارت‌آپ‌های فناوری فضایی اروپا به یک نقطه عطف جدید می‌رسند
پس از شروع موفقیت‌آمیز برنامه شتابدهی، با انتخاب گروه اول ۱۳ استارت‌آپ امیدوارکننده فناوری فضایی، پروژه IoT Tribe Space Endeavor اکنون با موفقیت گروه دوم به نقطه عطفی جدید رسیده است.
کد خبر : ۲۳۹۵۵۴

خواندن ۲ دقیقه

استارت آپ های فناوری فضایی اروپا+بورس نیوز

رابرت سینکو در ۳۱ مارس ۲۰۲۱

به گزارش بورس نیوز، پس از شروع موفقیت‌آمیز برنامه شتابدهی، با انتخاب گروه اول ۱۳ استارت‌آپ امیدوارکننده فناوری فضایی، پروژه IoT Tribe Space Endeavor اکنون با موفقیت گروه دوم به نقطه عطفی جدید رسیده است.

۸ شرکت تازه تاسیس منتخب، در مراحل مختلف بلوغ، در نوامبر ۲۰۲۰ به گروه دوم برنامه شتاب IoT Tribe تحت پروژه Space Endeavor پیوستند. با پشتیبانی مربیان، و همچنین رهبران دانش بین‌المللی و سخنرانان خبره، برنامه متناسب با مشخصات خاص هر یک از شرکت‌های نوپا، پشتیبانی از آن‌ها در توسعه مطمئن‌ترین استراتژی‌های بازار انجام شد.

گروه دوم استارت آپ‌ها، در یک نگاه:

اتحاد ARX، امکان ایجاد امنیت سایبری در سراسر زنجیره تأمین پیچیده از طریق پیوند دادن شرکت‌ها و تامین کنندگان برای ایجاد یک “اتحاد امنیت سایبری” واحد.

asvin، ایمن سازی و محافظت از دستگاه‌های اینترنت اشیا از آسیب پذیری‌ها، تهدید‌ها و حملات مخرب و حفظ امنیت اینترنت اشیا.

FOSSA Systems، پیشرو شرکت هوا فضا در حال توسعه پیکو ماهواره ماهواره

Geckomatics، سیستم‌های نقشه برداری با استفاده از Machine Learning برای شناسایی اشیا و قرارگیری دقیق آنها.

HD-Signs، داده‌های لجستیکی بیش از حد محلی برای برنامه ریزی بهینه مسیر. متخصص در ساخت زیرساخت‌های جاده‌ای هوشمند، خودمختار و متصل.

Latitudeo ۴۰، داده‌های برنامه ریزی شهری در زمان واقعی. استفاده از هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی در تصاویر ماهواره‌ای و مجموعه داده‌های فضای مکانی برای ارائه ابزار‌های قدرتمند پشتیبانی تصمیم گیری.

Secapem، در حالی که از صنایع هوافضائی و دفاعی، ضمن استفاده از هوش مصنوعی قابل توضیح در دفاع مهندسی می‌کند.

مادرید اسپیس، شرکت مهندسی ارائه دهنده راه حل‌های با کیفیت بالا، به ویژه در زمینه مهندسی حرارت.

بازی‌های IoT Tribe Tech

برنامه شتاب بخشی دوم در فوریه ۲۰۲۱، در یک رویداد آنلاین، The IoT Tribe Space Endeavor Tech Games، که در آن شرکت‌ها فرصتی برای ملاقات با سرمایه گذاران بین المللی، شرکای شرکتی و سایر همکاران بالقوه داشتند، به فینال نهایی رسید. ۷ شرکت از گروه دوم این فرصت را داشتند که فناوری‌های ابتکاری اینترنت اشیا و فضایی خود را به نمایش بگذارند و با سرمایه گذاران و همکاران بالقوه در جلسات یک به یک سازمان یافته پس از رویداد تعامل کنند.

برخی از نتایج استثنایی در حال حاضر برای شرکت‌های گروه دوم به دست آمده است. در ژانویه ۲۰۲۱، ENRICH در ایالات متحده آمریکا Geckomatics را به عنوان برنده بودجه تمام دیجیتال CES ۲۰۲۱ شهر‌های هوشمند اعلام شد.

HD Signs توافق نامه‌ای را با یک بخش در فرانسه برای استقرار فناوری‌های نوآورانه خود در یک برنامه آزمایشی نهایی کرده و اکنون در حال برنامه ریزی برای مقیاس گذاری در سطح اروپا نیز است.

از آوریل ۲۰۲۱، پروژه فضایی در حال سازماندهی سری جدیدی از استودیو‌های طراحی برای یافتن شرکت‌های آینده دار فناوری فضایی برای گروه سوم و نهایی برنامه شتاب دهی IoT است. در پایان پروژه، شرکت‌های نوپا در هر سه گروه در یک کاتالوگ نمایش داده می‌شوند و فرصت‌ها و نتایج حاصل از برنامه شتاب دهی IoT را برجسته می‌کنند.


  • بیشتر بخوانید:
اشتراک گذاری :
ارسال نظر