بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۹
رشد ۷ درصدی نرخ فروش وکیوم باتوم
در هفته گذشته شاهد عرضه و معامله ۱.۰۰۰ تن لوب کات سبک تولیدی این پالایشگاه در بورس کالا بودیم که نسبت به هفته منتهی به ۲ اردیبهشت ماه با کاهش ۱۷.۰۰۰ تنی مواجه شد.
کد خبر : ۲۳۹۶۸۳

رشد ۷ درصدی نرخ فروش وکیوم باتوم


به گزارش گروه تحقیق و مطالعات بورس نیوز، در هفته گذشته شاهد عرضه و معامله ۱.۰۰۰ تن لوب کات سبک تولیدی این پالایشگاه در بورس کالا بودیم که نسبت به هفته منتهی به ۲ اردیبهشت ماه با کاهش ۱۷.۰۰۰ تنی مواجه شد. همچنین این محصول با وجود عدم تقاضایی مازاد در قیمت پایه ۹۶.۳۳۳ هزار ریال به ازای هر تن معامله گردید که نسبت به هفته منتهی به ۲ اردیبهشت ماه با رشد ۴.۴ درصدی همراه بود.

همچنین در هفته گذشته عرضه و معامله ۱۰.۰۰۰ تن وکیوم باتوم تولیدی این پالایشگاه در بورس کالا بودیم که نسبت به آخرین معامله این محصول در بورس کالا یعنی هفته منتهی به ۲۵ فروردین ماه، بدون تغییر همراه بود. همچنین این محصول در قیمت ۶۵.۱۱۳ هزار ریال به ازای هر تن معامله گردید که نسبت به هفته منتهی به ۲۵ فروردین ماه با رشد ۷.۴ درصدی همراه بود.
در ادامه جدول معاملات محصولات اصلی شرکت پالایشگاه اصفهان در هفته گذشته و همچنین نمودار ماه‌های اخیر نرخ محصولات این شرکت در بورس کالا ارائه شده است.

رشد ۷ درصدی نرخ فروش وکیوم باتوم

رشد ۷ درصدی نرخ فروش وکیوم باتوم

 

اشتراک گذاری :
ارسال نظر