بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۹
آیا صف فروش این روز‌ها رکورد سه ماهه قبلی را خواهد شکست

سهامدار عمده "خچرخش" هم در مرداب صف‌فروش/ گیربکس‌های ZF را روی این شرکت وصل کنید

سهامدار عمده
اعلام ۳۳ ریال سود خالص در سال مالی ۱۳۹۹ و قیمت‌های بیش از ۱۸.۰۰۰ ریال رخدادیست که تا حدود زیادی صف فروش در نماد خچرخش توجیه می‌نماید.
کد خبر : ۲۳۹۷۳۴

شرکت چرخشگر+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق و مطالعات بورس نیوز، در حالی که بیش از ۷۰ روز از صف فروش سنگین نماد خچرخش می‌گذرد و سهامداران این شرکت هر روز با هزاران امید و آرزو تلاش می‌کنند تا جایگاهی بهتر در صف فروش داشته باشند، صورت‌های مالی حسابرسی نشده این شرکت نشان می‌دهد که با احتمال بالا تا ماه‌های آتی شاهد ادامه این صف فروش خواهیم بود.

اعلام ۳۳ ریال سود خالص در سال مالی ۱۳۹۹ و قیمت‌های بیش از ۱۸.۰۰۰ ریال رخدادیست که تا حدود زیادی صف فروش در نماد خچرخش توجیه می‌کند.

روند سالانه خچرخش+بورس نیوز

بدتر از آن اینکه متاسفانه سهامدار عمده و بیش از ۴۹ درصدی چرخشگر، شرکت ایران خودرو دیزل بوده که خود نیازمند یاری بسیاری از فعالان بازار سرمایه به منظور برچیده شدن صف فروش در نماد خودش است که این موضوع می‌تواند ادامه روند صف فروش نماد چرخشگر را در ماه‌های آتی تضمین کند.

شاید اصلی‌ترین دلیل سود ناچیز این شرکت در سال جاری و سال‌های گذشته عمدتا مربوط به حاشیه سود ناخالص پایین محصولات تولیدی این شرکت بوده که البته به نظر می‌رسد دلیل اصلی این موضوع همچون سایر شرکت‌های قطعه ساز زیر نظر خودروسازان، کاهش هزینه‌های سهامدار عمده و تحمیل زیان به سهامداران خرد است.

علی رغم افزایش ۱۶۵ درصدی و بیش از ۲.۳۵۱ میلیارد ریالی جمع کل درآمد‌های این شرکت در سال مالی ۱۳۹۹، افزایش چشمگیر و ۱۷۰ درصدی بهای تمام شده و هزینه‌های فروش، عمومی و اداری و همینطور سایر هزینه‌های عملیاتی موجب شناسایی سود ناچیز خالص از این شرکت گردید.


  • بیشتر بخوانید:

"خچرخش" با وزارت دفاع قرارداد نبست

اشتراک گذاری :
ارسال نظر