بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۶
شرکت گروه گسترش نفت و گاز پارسیان اعلام کرد؛

واگذاری بدون سود سهام چند شرکت بورسی در "پارسان"

واگذاری بدون سود سهام چند شرکت بورسی در
ارزش بازار گروه گسترش نفت و گاز پارسیان در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۰، با کاهش ۱۴۳ هزار و ۴۵۴ میلیارد و ۴۰۲ میلیون ریال به یک بیلیون و ۲۷۵ هزار و ۸۱۰ میلیارد و ۳۹۶ میلیون ریال رسید.
کد خبر : ۲۳۹۷۳۹

خواندن ۲ دقیقه

نفت و گاز پارسیان+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، ارزش بازار گروه گسترش نفت و گاز پارسیان در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۰، با کاهش ۱۴۳ هزار و ۴۵۴ میلیارد و ۴۰۲ میلیون ریال به یک بیلیون و ۲۷۵ هزار و ۸۱۰ میلیارد و ۳۹۶ میلیون ریال رسید.

براساس این گزارش، گروه گسترش نفت و گاز پارسیان با سرمایه ۴۰هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۰ را حسابرسی نشده منتشر کرد.

گروه گسترش نفت و گاز پارسیان با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۱ فروردین ماه سال جاری اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۷۵ هزار و ۹۵۴ میلیارد و ۹۶۱ میلیون ریال و ارزش بازار معادل یک بیلیون و ۴۱۹ هزار و ۲۶۴ میلیارد و ۷۹۸ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با کاهش ۹ میلیارد و ۲۰ میلیون ریال به ۷۵ هزار و ۹۴۵ میلیارد و ۹۴۱ میلیون ریال رسید. ارزش بازار گروه گسترش نفت و گاز پارسیان نیز با کاهش ۱۴۳ هزار و ۴۵۴ میلیارد و ۴۰۲ میلیون ریال معادل یک بیلیون و ۲۷۵ هزار و ۸۱۰ میلیارد و ۳۹۶ میلیون ریال محاسبه شد.

"پارسان" تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۳ هزار و ۵۷۵ میلیارد و ۷۶۷ میلیون ریال به همان مبلغ واگذار کرد و از این بابت سودی کسب نکرد.

گروه گسترش نفت و گاز پارسیان طی دوره یک ماهه منتهی به فروردین ماه تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۹۹۰ میلیارد و ۹۸۰ میلیون ریال خریداری کرد.


  • بیشتر بخوانید:

پردیس مانع از تعدیل منفی سنگین "پارسان" شد

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
مهر تایید حسابرس بر اعلام سود ۱.۴۱۵ ریالی در سال مالی ۱۳۹۹؛

پردیس مانع از تعدیل منفی سنگین "پارسان" شد

شرگت گروه گسترش نفت و گاز پارسیان برگزار می‌کند؛

گردهمایی سهامداران "پارسان" در پایان دی ماه

ارسال نظر