بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۶
سود ۵۹۳ ریالی به ازای هر سهم در سال۹۹ اعلام شد؛

صف‌های فروش سنگین، سوهان روح سهامداران "غمینو"

صف‌های فروش سنگین، سوهان روح سهامداران
عملکرد سال مالی ۱۳۹۹ صنایع غذایی مینو شرق، این شرکت موفق به ثبت فروش ۲٫۲۴۲ میلیارد ریالی گردیده است
کد خبر : ۲۳۹۸۸۹

غذایی مینو+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق و مطالعات بورس نیوز، در شرایطی که ادامه دامنه نوسان نامتقارن، عدم وجود گره‌های معاملاتی و ادامه صفوف فروش سنگین در سهام شرکت‌های کوچک مبدل به سوهان روح سهامداران در ماه‌های اخیر گردیده است، صورت‌های مالی سالانه حسابرسی شده شرکت مینو شرق حاکی از تحقق سود خالص ۵۹۳ ریالی به ازای هر سهم هست که به نظر نمی‌رسد قیمت‌های کنونی سهام این شرکت را توجیه نماید.

عملکرد سالانه غمینو+بورس نیوز

به نظر می‌رسد با سود اعلامی این شرکت در سال مالی ۱۳۹۹، همچنان شاهد ادامه صفوف فروش سنگین در نماد غمینو در روز‌های آتی باشیم.

بر اساس گزارش حسابرسی شده عملکرد سال مالی ۱۳۹۹ صنایع غذایی مینو شرق، این شرکت موفق به ثبت فروش ۲٫۲۴۲ میلیارد ریالی گردیده است که ماحصل این میزان فروش تحقق سود خالصی ۵۹۳ میلیارد ریالی و ۵۹۳ ریالی به ازای هر سهم است.

همان‌گونه که در جدول ذیل نیز مشاهده می‌گردد، رشد نرخ‌های فروش انواع بیسکوئیت، پفک و تافی فروخته‌شده این شرکت در سال مالی ۱۳۹۹ و همچنین افزایش بیش از ۲٬۰۰۰ تنی پفک داخلی و ۱٬۰۰۰ تنی انواع بیسکوئیت صادراتی اصلی‌ترین دلیل رشد درآمد‌ها و سودآوری این شرکت در مقایسه با سال گذشته است.

میزان فروش غمینو+بورس نیوز

همچنین بر اساس صورت‌های مالی حسابرسی منتشرشده این شرکت بیش از ۱۴۵ میلیارد ریال از ۵۹۳ میلیارد ریال سود خالص شناسایی‌شده ناشی از فروش یک دستگاه ساختمان مهمانسرا و همچنین فروش تمامی سهام خودکفایی آزادگان تحت تملک و بخشی از سهام شرکت صنعتی مینو است که نشان از سودی غیرعملیاتی و غیرقابل تکرار دارد.


  • بیشتر بخوانید:

کاهش درآمد ۳۴ درصدی صنایع غذائی مینو

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
کاهش درآمد ۳۴ درصدی صنایع غذائی مینو
فروش این بیسکوئیت‌فروش آب رفت؛

کاهش درآمد ۳۴ درصدی صنایع غذائی مینو

شکسته شدن رکورد درآمد فروش
صنایع غذائی مینو شرق در بهمن‌ماه ۲۹۶,۸۴۴ میلیون ریال درآمد داشت؛

شکسته شدن رکورد درآمد فروش "غمینو"

شیرینی بازدهی زیر زبان این شکلات‌ساز قدیمی؛

سهامداران «غمینو» پیش‌دستی کردند

ارسال نظر