بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۴
افزایش‌سرمایه ۱۴۰۳ درصدی
شرکت تولید محور خودرو سرمایه فعلی را افزایش می دهد.
کد خبر : ۲۳۹۹۵۶

خواندن ۲ دقیقه

شرکت تولیدمحور خودرو+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس‌نیوز، "تولید محور خودرو" با نماد معاملاتی "خمحور" حاضر در بازار «بورس» در شفاف‌سازی جدید خود خبر از «صدور افزایش سرمایه ۱۴۰۳ درصدی» را به سهامداران داد.

این شرکت قصد دارد تا از "محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها" سرمایه فعلی خود را از ۴۲۰,۷۴۱,۰۰۰,۰۰۰ ریال به ۵,۹۰۴,۶۷۸,۰۰۰,۰۰۰ ریال افزایش دهد.

برپایه این گزارش باید اشاره شود که قیمت تئوریک این سهم " ۴,۲۲۷ ریال" محاسبه شده و «با توجه به قیمت پایانی امروز سهم به مبلغ ۴,۲۲۷ (ریال) و افزایش سرمایه ۱۴۰۳ درصدی، قیمت تئوریک سهم (قیمت بعد از انجام افزایش سرمایه، بدون افت یا رشد) مبلغ ۴,۲۲۷ ریال است».

مجوز افزایش سرمایه خمحور+بورس نیوز


  • بیشتر بخوانید:

افزایش ۲۱ درصدی نرخ اکسل کامیون و اتوبوس "خمحور"

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
اکبر شهبازی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۶
با سلام. جسارتا میخواستم بدانم که پرتفوی افراد بعد از تشکیل افزایش سرمایه کی باز می‌شود. ممنون
عباسعلی میرجلیلی
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۹
باسلام اینجا نب عباسعلی میرجلیلی فرزند محمد سهامدارشرکت خمحور هستم که اطلاعات سهامداری خود را برای شرکت ایمیل کردم ولی می گوید امکان ا رسال نیست لذا بدینوسیله آدرس وشماره حساب بانکی خود را ارسال مي دارم آدرس یزد صفاییه خ بوعلی خ میثم کوچه امیر بن بست امین پلاک۸ کدملی ۴۴۳۲۰۷۶۴۶۱ وکد بورس ۰۱۳۸۱میر وهمراه ۰۹۱۳۲۷۴۷۷۰۹و کد پستی ۸۹۱۶۸۷۷۱۷۱ وشماره حساب بانک صادرات ۰۱۰۰۴۱۲۶۷۸۰۰۴ و شباIR710190000000100412678004 باتشکر
اکبر شهبازی
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۲
با سلام. جسارتا من در بورس سهام دار بوده ام و به مجمع رفته ام و سود خورده ام اما الان که باز شده چیزی در پرتفوی من نیست میخواستم بدانم که افزایش سرمایه چه زمان بهم تعلق می‌گیرد. کد بورسی01569