بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۱
فرمانده انتظامی شهرستان رشت خبر داد:

کشف ۱۰ دستگاه ماینر در استان گیلان

کشف ۱۰ دستگاه ماینر در استان گیلان
فرمانده انتظامی شهرستان رشت از کشف ۱۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال که در یک واحد مسکونی به صورت غیرمجاز مورد استفاده قرار می‌گرفت، خبر داد.
کد خبر : ۲۴۰۴۱۰

خواندن ۲ دقیقه

کشف ۱۰ دستگاه ماینر +بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، محمود حافظی، فرمانده انتظامی شهرستان رشت اظهار کرد: به منظور جلوگیری از قاچاق کالا و ارز و برخورد با مفسدان اقتصادی، طرح تشدید و مبارزه با قاچاق به عنوان یکی از مهمترین اولویت ماموریت‌های پلیس در دستورکار قرار دارد.

وی با اشاره به شناسایی فردی که در منزل مسکونی خود اقدام به استفاده غیرمجاز از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال می‌کرد، افزود: ماموران پاسگاه انتظامی سراوان پس از هماهنگی قضائی در بازرسی از مکان مورد نظر، ۱۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت از دستگیری و معرفی متهم ۴۳ ساله این پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال کشف شده را یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

این مقام انتظامی پدیده قاچاق و هرگونه فعالیت اقتصادی غیرقانونی را موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور عنوان کرد و گفت: قاچاق و فعالیت اقتصادی غیرقانونی باعث اخلال در عرضه تولیدات داخلی، تعطیلی کارخانه‌ها و افزایش بیکاری می‌شود.


  • بیشتر بخوانید:
اشتراک گذاری :
ارسال نظر