بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۰
افزایش فضای پارک فناوری پردیس در ۱۰ تا ۱۵ سال آینده
رییس پارک فناوری پردیس از ۵۰۰ هکتاری شدن این پارک در برنامه زمان بندی ۱۰ تا ۱۵ ساله خبر داد.
کد خبر : ۲۴۰۹۶۱

خواندن ۲ دقیقه

 پارک فناوری پردیس+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، مهدی صفاری‌نیا، رییس پارک فناوری پردیس در مراسم افتتاح دهمین نمایشگاه اینوتکس در پارک فناوری پردیس اظهار کرد: تمایل داشتیم به جای حضور ۴۰۰ شرکت فناور و استارت‌آپ تمام شرکت‌های فعال در حوزه اکوسیستم نوآوری کشور را پذیرش می‌کردیم.

وی با اشاره به ۲۰ ساله شدن پارک فناوری پردیس در سال جاری، افزود: از ابتدای تصویب شکل گیری و راه‌اندازی این پارک از سال ۸۰ تا به امروز ۲۰ سال گذشته بوده و تا پایان سال به مناسبت ۲۰ سالگی پارک فناوری پردیس برنامه ریزی شده و خدمات و امکاناتی را که برای جامعه دانش بنیان به مناسبت این سال دیده شده، ارائه خواهیم کرد.

صفاری نیا با تاکید بر اینکه فضای فیزیکی پارک تا سال گذشته ۴۰ هکتار بود، خاطر نشان کرد: با حمایت‌های صورت گرفته از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری مساحت این پارک به ۹۰ هکتار افزایش یافته است و سعی داریم که این فضا به ۵۰۰ هکتار برسد.

رییس پارک فناوری پردیس یادآور شد: سعی داریم کل این ۵۰۰ هکتار در زمان‌بندی ۱۰ تا ۱۵ سال محقق شود و همه فضای ۵۰۰ هکتاری به فضای تحقیقاتی و دانشی تبدیل شود.

صفاری نیا به برگزاری دهمین نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۱ اشاره کرد و گفت: در این دوره از نمایشگاه نمایندگان بیش از ۲۰ کشور در قالب سفرا و نمایندگان علمی و تحقیقاتی حضور دارند و ما نیز آماده‌ایم تجارب خود را در اختیار این کشور‌ها قرار دهیم.

وی با بیان اینکه در نمایشگاه امسال برنامه‌های متعددی برای دانش آموزان، استادان دانشگاه تا مجموعه صنعتگران دیده شده، گفت: همه فعالان اکوسیستم نوآوری می‌توانند از این برنامه‌ها بهرمند شوند.


  • بیشتر بخوانید:

تسهیلات و طرح هم‌سرمایه‌گذاری برای حمایت از شتابدهنده‌ها

اشتراک گذاری :
ارسال نظر