بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۰
کد خبر : ۲۴۱۱۰۲

تفاهم‌نامه سه‌جانبه برای توانمندی مشتریان و عرضه کنندگان کالا‌ها در بستر مجازی

تفاهم‌نامه سه‌جانبه میان یکی از شرکت‌های استارت‌آپی حوزه خدمات آنلاین، و شرکت بخش خصوصی در حوزه پرداخت آنلاین و پست بانک برای تامین اعتبار برای کاربران هر سه مجموعه، در حاشیه نمایشگاه اینوتکس منعقد شد.

۱۸ تیم در بخش رقابتی اینوتکس پیچ و اینوتکس بتل حضور یافتند

در آخرین روز از نمایشگاه اینوتکس ۱۸ تیم در بخش‌های رقابتی این رویداد حضور یافتند تا با رقابت با یکدیگر از تسهیلات مالی این مسابقات بهره‌مند شوند.

۵۵ جلسات سرمایه گذاری به مرحله دوم راه یافتند

دبیر نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۱ با اشاره به برگزاری ۴۷۰ جلسه سرمایه گذاری بر روی استارت آپ‌ها در این رویداد گفت: از این تعداد ۵۵ مورد جلسات به مرحله دوم راه یافتند.

پلیس از استارت آپ‌ها در حوزه امنیت حمایت می‌کند

رییس پلیس فتا استان تهران گفت: در مقام پلیس حامی استارت‌آپ‌ها هستیم و تمام تلاش خود را می‌کنیم موتور پیش‌ران توسعه کشور با سرعت بیشتری جلو رود. چه از منظر امنیتی و از نظر فرایندی، آنچه که قانون برای ما تعریف کرده و در چهارچوب وظایف ما هست، قطعا حمایت خواهیم کرد.

استفاده استارت‌آپ‌های شرکت کننده در اینوتکس ۲۰۲۱ از فناوری نوین

معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: یکی از موضوعات خیلی مهمی که کاملا به چشم می‌آید، این است که استارت‌آپ‌های شرکت کننده در اینوتکس ۲۰۲۱ به شکل گسترده‌ای از فناوری‌های نوین، به خصوص هوش مصنوعی استفاده کرده‌اند.

ضریب نفوذ تلفن همراه در گیلان افزایش ۱۹۶ درصدی داشت

از ابتدای سال ۹۹ وزارت ارتباطات با همکاری اپراتور‌های تلفن همراه و از محل منابع طرح "USO" اقدام به اجرا و توسعه سایت‌های ارتباطی در گیلان کردند که در حال حاضر هفت سایت ارتباطی روستایی توسط اپراتور همراه اول احداث و راه اندازی شده و ۲۰ سایت موجود نیز از نسل دوم به نسل‌های سوم و چهارم ارتقاء تکنولوژی داشته است.

تاکنون حدود ۸۰ روستای اقماری از این سرویس برخوردار بوده و در صورت تامین تجهیزات تا چند هفته آینده ۷۸ سایت دیگر نیز توسط این اپراتور به نسل بالاتر ارتقاء خواهد یافت.

بیش از ۱۸۵۰ شرکت و استارت‌آپ ایرانی در نمایشگاه اینوتکس

دبیر اجرایی نمایشگاه اینوتکس گفت: حضور بیش از یک هزارو ۸۵۰ شرکت و استارتاپ و برنامه ریزی برای بیش از ۲۰ رویداد تجاری سازی و آموزشی، برگزاری بیش از ۲۵۰ جلسه سرمایه گذاری را می‌توان از مشخصه‎‌های برجسته دهمین نمایشگاه اینوتکس در محل پارک فناوری پردیس دانست.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر