بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۰
کد خبر : ۲۴۱۲۶۳

هندزفری‌های بی‌سیم هواوی؛ متنوع و پاسخ‌گوی تمام نیاز‌ها

هواوی در کنار تولید گوشی‌های هوشمند و تجهیزات مخابراتی، یکی از سازندگان بزرگ هدفون و ایرباد بوده و محصولات متنوعی را تحت مدل‌های FreeBuds و FreeLace روانه بازار کرده است.

بخش قابل توجهی از کاربران تصور می‌کنند هدفون بلوتوث یا ایرباد صرفاً یک هندزفری بی‌سیم ساده است که با آن بتوانند به موسیقی گوش بدهند. اما فری‌بادز‌های هوآوی در کنار دوام بالای باتری، ویژگی‌های برجسته دیگری همچون حذف نویز محیط، طراحی ارگونومیک برای راحتی در استفاده‌های طولانی‌مدت، کیفیت بالای صدا، شارژ سریع و حتی ساختار مقاوم در برابر نفوذ گرد و غبار دارند.

فعالیت‌های خیرخواهانه در دانشگاه‌های علوم پزشکی ساماندهی می شوند

مدیرکل فرهنگی وزارت بهداشت از ساماندهی فعالیت‌های خیرخواهانه در دانشگاه‌های علوم پزشکی خبر داد و گفت:خوشبختانه هر حادثه یا موجی در کشور رخ داده دانشجویان ما به عنوان سفیر خیر و سلامت عمل کرده و برای امور خیریه حاضر می‌شوند.

صندوق نوآوری و شکوفایی فراخوان داد

صندوق نوآوری و شکوفایی برای شناسایی طرح‌ها و استارت‌آپ‌های سرمایه‌پذیر حوزه پلیمر با تمرکز بر صنعت خودروسازی، صنعت لوازم خانگی و کامپاند‌ها و مستربچ‌های پلیمری رویداد دوشنبه‌های استارتاپی را برگزار می‌کند.

استارت‌آپ‌ها نقش بسزایی در راستای رفع محرومیت‌های استان دارند

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) سیستان و بلوچستان گفت: وظیفه همه ما این است که شرایط را برای حضور جوانان فراهم کنیم و محرومیت‌های سیستان و بلوچستان ریشه و عقب ماندگی تاریخی دارد، ولی با تکیه بر جوانان می‌شود این آن را رفع کرد.

شرکت‌های خلاق از نظر کیفیت قابل توجه بودند

رییس صندوق نوآوری و شکوفایی در مراسم اختتامیه رویداد «۱۰۰ استارت‌آپ» اظهار کرد: پارک علم و فناوری استان سیستان و بلوچستان فراتر از انتظار من بود و شرکت‌های دانش بنیان و شرکت‌های خلاق از نظر کیفیت و فضای فیزیکی برای استقرار قابل توجه بودند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر