بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۸
ساعت پنج و نیم عصر؛

سیم آخر مستاجران پاستور

گزارش پنج و نیم امروز نیم نگاهی دارد به تپه هایی که زیر ذره بین پاستور قرار گرفته و ریشه ناپیدای مشکلات حوزه تامین برق و...
کد خبر : ۲۴۱۳۴۹

طنز بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، امروز روز مهمی بود و بالاخره از جعبه شورای نگهبان ۷ نام بیرون آمد. اما واکنش اندکی مثبت بازار به این اتفاق، دل مان را خوش کرد و از دغدغه از دست رفتن کانال ۱ میلیون واحدی کاست! خدا کند آخرش هم سبز باشد.

 

سیم آخر مستاجران پاستور

ولی اهالی پاستور در روزهای آخر حضور پر خیر و برکت شان، به سیم آخر زده اند و به دقت کل امور را زیر ذره بین گذاشته اند که اگر خدایی ناکرده جایی مانده که ویرانش نکرده اند، فورا دست به کار شدند. جالب تر از افزایش نرخ های پیاپی و قطعی برق این روزها، اظهاراتی است که باعث تقویت شاخ هایمان شده است. یکی از همین بزرگواران فسفر سوزانده و فرموده مشکل بورس این بوده که مردم در اوج وارد شدند. نفهمیدیم این جوک بود یا ایشان زیادی گرم شان بود و پرت گفتند یا... خلاصه که اینجا تنها نقطه دنیاست که رئیس دولت در اوج و به قولی حباب قیمت ها، سیگنال ورود به بورس را به عوام می دهد و و توصیه می کند هر کسی از رشد بورس ناراحت شده در گوش خود پنبه بگذارد و بعد که ۹ ماه تا قطره آخر خون بازار را مکید، یکی از خودشان اینطور اظهار نظر می کند. ما که در گوش مان پنبه گذاشتیم؛ اما شما حتما جهت بررسی ابتلا به آلزایمر به پزشک مراجعه کنید.

 

دستور بی دستور

از این مورد جالب تر، تلاش برخی دوستان در ملاصدرا است. بزرگواران دستور می دهند از ریزش دستوری بورس حرف نزنید وگرنه...

 

ریشه ناپیدای مشکلات 

چند روزی است که همه جا بحث برق است. یکی دلیل قطعی برق را فعالیت ماینینگ ها اعلام کرده و دیگری، کم بارشی! یکی گفته قیمت گذاری دستوری کار دست ما داد و آن دیگری فرموده مشکل از تحریم است! بعضی ها هم فرموده اند تولیدکنندگان خصوصی برق، ۳۵ هزار میلیارد تومان از دولت طلب دارند و دلیل قطعی مکرر برق همین مشکل بی پولی است و بعضی دیگر در جواب گفته اند نخیرررر‌، این حرف ها بهانه است و ریشه مشکلات را جای دیگر باید جست... ما بالاخره نفهمیدیم ریشه مشکلات کجاست که بخشکانیمش! پیدا کردید آدرس بدهید.

 

مسند بالاتر، جایزه ثبت رکورد در میرداماد

و اما از همه عجیب تر، این است که دوستان نشان دادند می توان بر مسند ریاست یک نهاد بزرگ تکیه زد و آنجا و همجوارانش را با خاک یکسان کرد؛ بعد برای تکیه بر مسند بالاتر درخواست داد و تایید شود و... اصلا هم مهم نیست که در گند زدن و ایجاد تورم و... رکورددار تاریخ نیم قرن اخیر باشید.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
پایان خوشی مدیران فرمایشی
ساعت پنج و نیم عصر؛

پایان خوشی مدیران فرمایشی

ساعت پنج و نیم عصر؛

روز پس از فردا

ضد حالی برای خوشی هایتان
ساعت پنج و نیم عصر؛

ضد حالی برای خوشی هایتان

ارسال نظر
نظرات بینندگان
نابود باد ..
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۹