بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۰۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۵
مدیر عامل فولاد هرمزگان در بازدید از واحد احیا مستقیم این شرکت:

توجه به معيشت كاركنان از اولويت هاي فولاد هرمزگان است

توجه به معيشت كاركنان از اولويت هاي فولاد هرمزگان است
در پی کسب رکورد تولید آهن اسفنجی در واحد احیا مستقیم ، بازدید هفتگی مدیرعامل فولاد هرمزگان از این واحد انجام پذیرفت .‎
کد خبر : ۲۴۱۴۸۳

توجه به معيشت كاركنان از اولويت هاي فولاد هرمزگان است

به گزارش بورس‌نیوز، عطاء معروخانی در این دیدار، از تلاش کارکنان فولاد هرمزگان و مخصوصا معاونت بهره برداری و واحد احیا مستقیم در کسب دو رکورد تولید پیاپی فروردین و اردیبهشت ماه با اهدای گل قدردانی کرد و اظهار امیدواری کرد این رکورد‌ها همچنان تداوم داشته باشد.

‎وی اظهار داشت در واحد احیا مستقیم در صدد هستیم با افزایش ریت تولید و کاهش توقفات، تولید آهن اسفنجی را در سال جاری به یک میلیون و ۷۲۰ هزار تن برسانیم که ۷۰ هزار تن بالاتر از ظرفیت اسمی این واحد است.

وی در این دیدار صمیمی خطاب به کارکنان گفت: بوسه بر بازوان توانمند شما عزیزان می‌زنم وامیدوارم با برنامه ریزی‌های صورت گرفته و تلاش شما عزیزان، هر روز شاهد شکوفایی و رشد فولاد هرمزگان باشیم و ما به عنوان نگینی در سطح کشور بدرخشیم.

مدیر عامل فولاد هرمزگان با تاکید بر توسعه این شرکت در کنار بهبود معیشت کارکنان گفت: اینجانب از ابتدای حضورم بر پیشرفت، توسعه و شکوفایی این مجموعه تاکید کرده ام و بر این باورم که با داشتن نیروی انسانی جوان و متخصص و مدیران جوان و با تجربه و برنامه‌هایی که در دست اجرا داریم روز به روز شاهد رشد و شکوفایی مجموعه خواهیم بود.

‎انگیزه بالای کارکنان و کارگران بسیار خونگرم و پرتلاش و دلسوزی که در این شرایط آب و هوایی از جان و دل مایه می‌گذارند، ما را بیش از گذشته مصمم می‌کند که در کنار کار و تولید و طرح‌های توسعه ای، در راستای رسیدگی به معیشت این عزیزان قدم‌های بیشتری را برداریم.

‎وی در تشریح بهبود معیشت کارکنان و پیمانکاران گفت: پاداش‌های نقدی و غیر نقدی ما برای پیمانکاران با کارکنان رسمی ما به یک سطح خواهد رسید و پیگیر این موضوع خواهم بود که فرقی بین پاداش‌های پرداختی بین کارگران پیمانکاری و کارکنان رسمی نباشد و از همه در یک سطح تقدیر خواهیم کرد. معروفخانی این پاداش‌ها را شامل پاداش‌های تولید، رکورد و هدایای مناسبتی عنوان کرد و گفت معتقدم همکاران سخت کوش پیمانکار همانگونه که در کنار عزیزان رسمی در حال تلاش و تولید هستند می‌بایست از پاداش‌های یکسانی نیز برخوردار باشند.

‎وی گفت در روز‌های آینده خبر‌های خوبی برای پیمانکاران در حوزه بیمه و سلامت خواهیم داشت.

‎امید است که در آینده نزدیک شاهد رشد و شکوفایی فولاد هرمزگان در کشور باشیم و ببینیم که فولاد هرمزگان، چون نگینی درخشان در منطقه بدرخشد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر