بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۰
کد خبر : ۲۴۱۷۲۷

کشف ۶۰ دستگاه استخراج رمزارز دیجیتال در ایذه

ماموران پلیس امنیت اقتصادی با کار تخصصی محل نگهداری ماینر‌ها را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در بازرسی از محل مورد نظر ۶۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال ماینر و سه دستگاه هارد قاچاق را کشف کردند.

بیت کوین باید به سرعت سطح ۳۷،۵۰۰ دلار برگردد

به گفته فیلب فیلب (Filbfilb)، تحلیل‌گر مشهور و هم‌بنیانگذار پلتفرم دیسنتریدر (Decentrader)، برای جلوگیری از پایان بازار صعودی، بیت کوین (BTC) باید به سرعت سطح ۳۷،۵۰۰ دلار را پس بگیرد و اتریوم (ETH) موفق به حفظ سطح ۲،۳۰۰ دلار به عنوان یک سطح حمایتی شود.

تعیین تکلیف قوانین مربوط به بیت کوین در تابستان امسال

تکلیف قوانین حاکم بر فعالیت رمزارز‌ها و همچنین استخراج آن‌ها در ایران تابستان امسال مشخص خواهد شد.

افزایش ارزش بیشتر ارز‌های دیجیتالی مهم در بازار

مجموع ارزش بازار جهانی ارز‌های دیجیتالی در حال حاضر ۱۵۶۰ میلیارد دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۶.۴۹ درصد بیشتر شده است. در حال حاضر ۵۰ درصد کل بازار ارز‌های دیجیتالی در اختیار بیت کوین و ۱۷ درصد در اختیار اتریوم است. بیت کوین ۱۲ سال پیش توسط گروه گمنامی از معامله‌گران بر بستر بلاک‌چین ایجاد شد و از سال ۲۰۰۹ معاملات اولیه آن شکل گرفت.

۷۲ هزار دستگاه استخراج رمزارز در کشور کشف شد

رئیس پلیس  اقتصادی ناجا با بیان اینکه از ابتدای گسترش رمزارز‌ها در جهان و به تبع آن در کشورمان تاکنون نزدیک به ۷۲ هزار دستگاه ماینر در کشور کشف و ضبط شده، گفت: از ابتدای امسال حدود ۳۰۰۰ دستگاه ماینر کشف و ضبط شده که ما این موارد را به حوزه‌های مربوطه تحویل داده و با متخلفان نیز برخورد شده است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر