بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۵
در رویداد دوشنبه‌های استارت آپی صندوق نوآوری و شکوفایی ۵ استارت‌آپ محصولات نوآورانه خود را درعرصه صنایع خلاق ارائه کردند.
کد خبر : ۲۴۱۸۱۱

خواندن ۲ دقیقه

ارائه محصولات نوآورانه ۵ استارت‌آپ در عرصه صنایع خلاق

به گزارش بورس نیوز، در رویداد دوشنبه‌های استارت آپی صندوق نوآوری و شکوفایی ۵ استارت‌آپ محصولات نوآورانه خود را درعرصه صنایع خلاق ارائه کردند.

رویداد دوشنبه‌های استارت‌آپی صنایع خلاق با هدف جذب سرمایه در محل صندوق نوآوری و شکوفایی امروز برگزار شد و طی آن ۵ استارت‌آپ محصول و مدل کسب و کار و نیاز‌های سرمایه‌گذاری خود را به سرمایه‌گذاران حاضر و وبیناری رویداد ارائه کردند.

یکی از تیم‌های استارت‌آپی برای خدمات سلف سرویس حمل و نقل در بستر وب محصول خود را معرفی کرد. سرمایه مورد تقاضای این استارت‌آپ ۸۰۰ میلیون تومان در ازای ۸ درصد از سهام بود. این محصول با نوآوری در فرایند بازاریابی و ایجاد بازار جدید از طریق سرعت‌دهی و در دسترس بودن ۲۴ ساعته، ارائه خدمات به طور سلف‌سرویس در بستر وب و حمل و نقل بین‌المللی به ۲ شیوه (زمینی و دریایی) فعالیت می‌کند.

یکی دیگر از تیم‌ها سامانه جامع و ابری برای مدیریت مراکز آموزشی را عرضه کرد. این سامانه با امکان ثبت برنامه کلاس، امکان پیش‌ثبت‌نام دانش‌آموزان و همچنین امکان صدور کارنامه میان ترم و پایان ترم، باعث تسهیل روند آموزش دانش‌آموزان شده است. سرمایه مورد تقاضای این استارت‌آپ ۹۵۰ میلیون تومان بود.

عضو تیم دیگر استارت‌آپی این رویداد پلتفرم آموزش الکترونیک خود را معرفی کرد. سرمایه مورد تقاضای این استارت‌آپ ۶۰۰ میلیون تومان در ازای ۲۰ درصد از سهام بود. ویژگی این استارت‌آپ افزایش اثربخشی در حوزه آموزش با ارائه محصولاتی نظیر کلاس مجازی، مدرسه و آموزشگاه مجازی و آزمون مجازی است.

علاوه بر آن تیم دیگری سامانه‌ای برای سرویس رزرواسیون آنلاین و نوبت‌دهی اینترنتی برای کسب‌وکار محصول عرضه کرد. ویژگی این محصول عدم نیاز به سخت افزار و نرم‌افزار، راه‌اندازی سریع و آسان، سیستم پرداخت امن، قابل استفاده برای طیف وسیعی از کسب و کارها، تقویم پیشرفته و هوشمند است. سرمایه مورد تقاضای این استارت‌آپ ۲ میلیارد تومان در ازای ۱۵ درصد از سهام بود.

استارت‌آپ دیگری که متقاضی سرمایه در این رویداد بود، محصول خود را در حوزه شبکه اجتماعی تجاری-آموزشی معرفی کرد. سرمایه مورد تقاضای این استارت‌آپ ۵۰۰ میلیون تومان در ازای ۱۰ درصد از سهام بود. ویژگی این محصول ارائه خدمات زیرساختی مانند چند زبانه بودن و امکان استفاده بین‌المللی و شامل اپلیکیشن و وبسایت با قابلیت پلتفرم فروش محصولات است.


  • بیشتر بخوانید:
اشتراک گذاری :
ارسال نظر