بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۰
کد خبر : ۲۴۱۸۸۷

کارآفرینی و ثبت شرکت در پرتغال

کارآفرینی و ثبت شرکت در پرتغال در سال ۲۰۱۹ بدون تردید مورد تایید و برترین روش مهاجرتی به این کشور در نظر دولت پرتغال بوده است. اگر تصمیم خود را برای کار و زندگی در پرتغال گرفته اید و قصد کار آفرینی و ثبت شرکت در این کشور را دارید، می‌توانید از این مقاله به عنوان راهنما استفاده کنید. در سال‌های اخیر، کشور پرتغال روند ثبت شرکت در این کشور را به شدت توسعه داده است.

 استارت آپ اوکراین

 استارت آپ اوکراین برخلاف مشکلات اقتصادی این کشور در بین ۳۰ کشور برتر جهان قرار دارد که در این نوشتار بررسی می‌شود. اوکراین به دلیل داشتن توسعه دهندگان ماهر و نیروی کار جوان و توانا توانسته است در زمینه استارت آپ قوی عمل کند و با سایر کشور‌ها رقابت کند. مهاجرت تجاری به اوکراین راهی بسیار مناسب برای دریافت اجازه اقامت و اجازه کار در این کشور است.

زمان ثبت نام در الکامپ مشخص شد

بیست و ششمین دور از نمایشگاه الکامپ قرار است ۱۲ تیر ماه برگزار شود بر همین اساس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرده است که ثبت‌نام در این نمایشگاه از ۱۲ خرداد آغاز خواهد شد.

شتابدهی آنلاین دیموند چیست؟

در مدت ٨ هفته، همه آموزش‌های تخصصی موردنیاز استارت آپ‌ها با استاد‌های متخصص هر حوزه در اختیار تیم‌های پذیرفته شده قرار می‌گیرد. علاوه بر آموزش، منتور‌های باتجربه در طول این مدت با استارت آپ‌ها همکاری خواهند کرد تا به صورت عملی در رشد بیزینس کمک کننده باشند.

رقابت‌های استارت‌آپ ویژه دانشجویان دانشگاه‌های زاهدان

ابوالفضل امیریان، مسئول بسیج دانشجویی دانشکده فنی شهید باهنر زاهدان با اشاره به اینکه رقابت میان تیم‌های ایده‌پردازی خواهران و برادران به تفکیک شکل خواهد گرفت اظهار کرد: در چارچوب این برنامه یک دوره آموزشی ۲ روزه به صورت مجازی با حضور اساتیدی از پارک علم و فناوری و دانشگاه تدارک دیده شده تا دانشجویان با روند رسیدن به ایده آشنا شوند.

سرمایه‌گذاری خطرپذیر محور اصلی رشد شرکت‌های نوآور و دانش‌بنیان

مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری گلستان اظهار کرد: صندوق پژوهش و فناوری استان گلستان در سال ۱۴۰۰ برنامه دارد تا در زمینه سرمایه‌گذاری خطرپذیر بر روی طرح‌های دانش‌بنیان و فناور با اهرم کردن منابع معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و صندوق نوآوری و شکوفایی به روش هم سرمایه‌گذاری و یا سرمایه‌گذاری مستقل اقدام به سرمایه‌گذاری خطرپذیر کند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر