بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۰
ساعت پنج و نیم عصر؛

جوجه خروس هم قیمت طاووس

جوجه خروس هم قیمت طاووس
گزارش پنج و نیم امروز نیم نگاهی دارد به کنتورهای که با شنیدن شعارهای کاندیداها مرتبا می پرند و سهم هایی که به قیمت های ۹۸ رسیده و..
کد خبر : ۲۴۱۸۹۶

۵

به گزارش بورس نیوز، در فضای رقابت بین نامزدهای سکونت در پاستور کار از وعده دادن گذشته و آقایان برای جلب توجه، با هم کل کل دارند! یکی از دوستان وعده دادند سالی ۱ میلیون مسکن ارزان میسازند و ۴ میلیون نفر را صاحبخانه می کنند؛ دیگری پوزخند زده و فرمودند سالی ۱ میلیون واحد مسکونی که وظیفه رئیس پاستور است؛ ولی من سالی ۲ میلیون مسکن ارزان می سازم! فقط مانده ایم چطور این دوستانی که امروز چنین وعده می دهند با آنکه سال هاست سمت و مسوولیت دارند، اما هنوز مردم در گل مسکن مهر مانده اند؟ اگر سازنده هستند ۵۰۰ هزار واحد نیمه کار مسکن مهر را به فرجام برسانند؛ ما هم قول می دهیم امارش را پای همین دوستان تازه وارد بنویسیم.

 

جوجه خروس هم قیمت طاووس

یکی دیگر از نامزدها که اتفاقا علاقه شدیدی هم به خودروهای لوکس وارداتی دارند، در و عده هایش از واردات خودرو خارجی گفته و فرموده اند چرا باید خودروی بی کیفیت داخلی را به قیمت فورد آمریکایی بفروشیم؟ اهالی جاده مخصوص هم کف به دهان آورده و خشمگین شده اند که چرا جای حمایت از ما و رفع قیمت گذاری های دستوری، اسم واردات میآورید... راستی نکند قطع مکرر برق، به خاطر کنتور انداختن وعده هایتان باشد!

 

فراوانی نعمت در کشور 

اما بشنوید از مستاجر پاستور در آخرین روزهای اقامتش! بزرگوار بادی به غبغب انداخته و فرموده اند "یک روز شد که بی کالا بمانید؟ جنس هست، ولی گران است!" اخ که تا این را شنیدیم درد فراز و فرود کوچک بازار سرمایه یادمان آمد و داغ دامان تازه شد! شما هم غر نزنید که از این بدتر هم شدنی است!

 

حباب نود و هشتیا

و خبر پایانی که نمی دانیم خوب است یا بد اینکه، دلواپسان محترم بازار سرمایه خیال شان راحت که خیلی از سهم ها مخصوصا برخی سهم های جاده مخصوص به قیمت سال ۹۸ رسیده اند! حباب که در کار نیست، هیچ؛ مفت فروشی هم می کنید.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
رضا
United States of America
چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۰
اقای کارشناس . جاده مخصوصی بدهکار و دارای زیان انباشته با افزایش اب دیزی 20 برابر سال 98 است سرمایه کذایی از 16 به 320 رسیده . خودرو خریدی تو باتلاق 99 دست و پا بزن . ... بکن . اون وقت که جیک جیک مستونت بود فکر .خوردن الانت نبود ؟؟؟
تقی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۹
شما پا پتی ها با این خزعبلات عوام را به چاه ویل بورس انداختید . ارزش بازار خودرو ور پریده که تا صد سال اینده هم نمی تواند با این فساد حاکم در مدیریتها سود ده شود از ارزش پژو هم فراتر رفته بود . حالا زاغ زاغ می کنی . پول گرفتی میگی به قیمت 98 است . اری با سرمایه 16 میلیاردی . حالا 320 میلیارد سهم چاپ کرده . ارزش بازار اکنون 25 برابر سال 98 است . نگوو ارزانه زنبیل را بر دارید بیایید .