بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۴
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی گفت:

ضبط ۷۶۴ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در خراسان شمالی

ضبط ۷۶۴ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در خراسان شمالی
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی گفت: ۷۶۴ دستگاه ماینر استخراج ارز دیجیتال در استان کشف و ضبط شد و سخت گیری‌ها در این زمینه ادامه دارد.
کد خبر : ۲۴۲۱۶۷

خواندن ۲ دقیقه

ماینر+بورس نیوز


به گزارش بورس نیوز، علیرضا صبوری، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود در استان ۲ هزار و ۵۰۰ دستگاه ماینر وجود داشته باشد که تاکنون ۷۶۴ دستگاه کشف شده است.

وی تصریح کرد: ویلا‌های حومه شهر، دامداری‌ها، سوله‌های غیرفعال و مرغداری‌ها از مکان‌هایی هستند که برای نصب دستگاه‌های ماینر قابل صرفه اند، ضمن اینکه بخش کشاورزی ارزانترین تعرفه برق را تشکیل می‌دهد و این تفاوت موجب نصب دستگاه ماینر در واحد‌های کشاورزی می‌شود.

صبوری با تاکید بر رعایت صرفه جویی در مصرف برق گفت: با خاموشی‌های مقطعی سعی شد تا کمبود برق استان جبران شود ضمن اینکه برق هیچ مرکز درمانی تاکنون قطع نشده است و اگر مردم صرفه جویی کنند تابستان سخت امسال را نیز سپری خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه در این راستا ساعات اداری استان تغییر یافته است، عنوان کرد: با اجرای این طرح برق ۷۱ هزار مشترک خانگی قظع نمی‌شود و در مصرف برق صرفه جویی مناسبی می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی گفت: تکلیف شده است تمامی دستگاه‌های اداری در ساعات اداری ۵۰ درصد و در ساعات غیراداری ۹۰ درصد به نسبت مدت مشابه سال گذشته کاهش برق داشته باشند.


  • بیشتر بخوانید:

 

 

اشتراک گذاری :
ارسال نظر