بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰
افزایش ۱۳ درصدی در شناسایی زیان
 شرکت سامان گستر اصفهان با سرمایه ۲۲۱ میلیارد و ۹۴۱ میلیون ریال، صورت‌های مالی ۶ ماهه دوره مالی منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۴۰۰ را به صورت حسابرسی شده منتشر کرد.
کد خبر : ۲۴۲۲۱۰

خواندن ۲ دقیقه

افزایش ۱۳ درصدی در شناسایی زیان

به گزارش بورس نیوز، شرکت سامان گستر اصفهان در دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۰ شهریور ماه ۱۳۹۹، به ازای هر سهم خود ۹۵ ریال زیان شناسایی کرد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته، افزایش ۱۳ درصدی در زیان مشاهده می‌شود. این شرکت طی دوره ۶ ماهه نخست سال مالی منتهی به شهریور ۹۹، زیان هر سهم را ۸۴ ریال اعلام کرده بود.

شرکت سامان گستر اصفهان در دوره یاد شده، مبلغ ۲۱ میلیارد و ۱۵ میلیون ریال زیان خالص محقق کرد و بر این اساس مبلغ ۹۵ ریال زیان به ازای هر سهم خود شناسایی کرد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته افزایش ۱۳ درصدی در شناسایی زیان داشته است.

"ثامان" در دوره ۶ ماهه نخست سال مالی منتهی به شهریور ۱۳۹۹، به صورت حسابرسی شده، مبلغ ۱۸ میلیارد و ۶۸۷ میلیون ریال زیان خالص محقق کرد و بدین ترتیب مبلغ ۸۴ ریال زیان به ازای هر سهم خود شناسایی کرده بود.

همچنین بر اساس این گزارش، شرکت سامان گستر اصفهان در صورت‌های مالی تلفیقی دوره ۶ ماهه نخست سال مالی منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۴۰۰، سود هر سهم را با ۱۶۰ درصد افزایش نسبت به دوره مشابه در سال گذشته، ۲۲۶ ریال و سود خالص را ۵۰ میلیارد و ۲۳۲ میلیون ریال اعلام کرده است.


  • بیشتر بخوانید:
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
در پی به حد نصاب نرسیدن نوبت اول مجمع شرکت سامان گستر اصفهان؛

"ثامان" مجددا سهامداران را فراخواند

شرکت سامان گستر اصفهان اعلام کرد؛

"ثامان" در مسیر پرداخت سود

ارسال نظر