بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۰
کد خبر : ۲۴۲۲۳۱

ایجاد کانون هماهنگی دانش، صنعت و بازار آبزیان

یکی از کانون‌هایی که با حمایت دفتر هماهنگی دانش، صنعت و بازار معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری ایجاد شده، کانون هماهنگی دانش، صنعت و بازار آبزیان، است.

ساخت موشک چندبارمصرف با فناوری چاپ سه بعدی

یک استارت آپ فضایی تصمیم دارد تمام قسمت‌های یک موشک چند بار مصرف را با فناوری چاپ سه بعدی بسازد. هوش مصنوعی و ربات‌ها می‌توانند این موشک را در ۶۰ روز بسازند.

آغاز تولید مودم بومی درکشور

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: طی تفاهم‌نامه همکاری که با رییس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور منعقد شد، اکنون تولید مودم بومی کشور با استفاده از دانش‌های تک در باغ موقوفه عقیق آغاز شده است.

سمینار مشترک ماهان تیموری و دارن هاردی برای نخستین بار در ایران

دارن هاردی، مدیر و بنیانگذار مجله موفقیت و خالق کتاب " اثر مرکب " در یک همایش مشترک با استاد ماهان تیموری، بنیانگذار هوش مالی در ایران، به صورت مشترک به روی صحنه می‌روند. این همایش به صورت وب سمینار و با محوریت پیشگامان رهبری و آینده سازان مدیریت برگزار خواهد شد.

بازارگاه ملزومات کشاورزی و کمک به مزرعه داران کوچک و محروم برزیلی

بدون شک یکی از معروف‌ترین استارتاپ‌های موفق ایرانی دیجی کالا است. شرکتی که ابتدا به نقد و بررسی محصولات دیجیتال می‌پرداخت و پس از ورود به مقوله فروش اینترنتی محصولات مختلفی حالا به عنوان لیدر این بازار شناخته می‌شود. یکی از خدمات این استارتاپ شفاف سازی قیمت محصولات مختلف است؛ به طوری که در حال حاضر بسیاری از فروشگاه‌های سنتی هم از این سایت به عنوان مرجع قیمت محصولات یاد می‌کنند که البته مزایا و معایبی هم دارد که در این مقاله فرصت این بحث فراهم نیست. اما بحث اصلی آن است که از ایده دیجی کالا که اینترنتی کردن خرید محصولات دیجیتال و پس از مدتی بسیاری از محصولات مختلف بود، برای راه اندازی کسب و کار‌های بسیاری استفاده شد.

آشنایی با برترین استارتاپ های دنیا در حوزه سلامت جسمانی

روند‌های جهانی سلامت از این حکایت دارد که آینده‌ سلامت بیشتر از اینکه بر فرآیند درمان متمرکز باشد، بر سبک زندگی سالم متمرکز خواهد بود تا از نیاز افراد به فرآیند درمان پیشگیری کند. ورزش یکی از بخش‌های اساسی سبک زندگی سالم بوده و روز به روز شاهد جدی‌تر شدن فعالیت کسب و کار‌ها در این حوزه هستیم. با افزایش توجه افراد خواهان سلامتی به ورزش، فرصت‌های ارزش آفرینی در این حوزه در حال گسترش است و نوآوری در در ارائه خدمات ورزشی رونق یافته است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر