بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۰
افزایش فروش ۱۵۰درصدی نساجی بروجرد؛

سکته ناقص "نبروج"، رد شد

سکته ناقص
نساجی بروجرد درحالی درآمدهای خود را در فروردین‌ماه نزولی می‌دید که اغلب سهامداران از نوسان سکته‌وار درآمدها شوکه شده بودند اما؛ اردیبهشت‌ماه این شرکت توانست حداقل به آمارهای اسفندماه نزدیک شود.
کد خبر : ۲۴۲۳۳۸

نساجی بروجرد + بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، کارخانجات نساجی بروجرد در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به اردیبهشت‌ماه سال جاری میزان درآمد شناسایی‌شده طی این دوره یک‌ماهه را مبلغی بالغ‌بر ۴۵۱ میلیارد ریال ارائه کرده و از ابتدای سال مالی تا انتهای اردیبهشت‌ماه نیز مقدار درآمد‌های ثبت‌شده را ۶۲۱ میلیارد ریال گزارش کرده، درآمد‌های این شرکت نساجی از محل فروش محصولات در بازار داخلی به‌دست‌آمده و میزان سرمایه اعلام‌شده این کارخانه طی این دوره ۱۴۸.۲۱۲ میلیون ریال به ثبت رسانده است.

عملکرد ماهانه نساجی بروجرد+بورس نیوز

مقدار درآمد‌های شناسایی‌شده کارخانجات نساجی بروجرد

روند درآمد نبروج+بورس نیوز

بر پایه این گزارش، کارخانجات نساجی بروجرد در اردیبهشت‌ماه سال جاری با افزایش درآمد ۱۶۵ درصدی نسبت به ماه گذشته مواجه بوده و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۳۶۳ درصد افزایش را تجربه کرده، مقدار درآمدی که این شرکت از ابتدای سال مالی تا انتهای اردیبهشت‌ماه کسب کرده نسبت به سال گذشته ۵۱۳ درصد رشد را شاهد بوده است.

بیشترین میزان درآمدی که نبروج در اردیبهشت‌ماه به دست آورده از محل فروش محصول «پارچه تکمیل‌شده» با ۴۲۶ میلیارد ریال بوده و نرخ فروش این محصول برابر با ۲۵۸.۸۸۶.۹۹۹ ریال بوده که نسبت به ماه گذشته با کاهش ۸ درصد مواجه بوده است.

روند فروش محصولات نبروج در اردیبهشت ماه

فروش محصولات نبروج+بورس نیوز

بر اساس این گزارش صورت گرفته، میزان فروش محصولات این شرکت نساجی در اردیبهشت‌ماه ۱.۶۸۲ هزار متر اعلام‌شده که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۱۵۰ درصد افزایش فروش را تجربه کرده، بیشترین میزان فروش محصولات طی این ماه برابر با ۱.۶۴۶ هزار متر بوده است.


  • بیشتر بخوانید:

آغاز سالی ناامیدکننده برای سهامداران "نبروج"

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ترکیب جدید هیات مدیره
با اعلام شرکت کارخانجات بروجرد؛

ترکیب جدید هیات مدیره "نبروج" تعیین شد

چرا نماد
گل به خودی این کارخانه نساجی در سال مالی ۱۳۹۹؛

چرا نماد "نبروج" بیش از ۷ ماه متوقف است

تار و پود گزارش‌های مالی این شرکت حلاجی شد؛

آغاز سالی ناامیدکننده برای سهامداران "نبروج"

در ۱۲ماهه اتفاق افتاد؛

"نبروج" و افزایش ۶۱ درصدی درآمد

ارسال نظر