بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۷
۲۴.۲۱۹ میلیارد ریال بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری "وصنعت" در اردیبهشت ۱۴۰۰؛

افزایش ۲۲ درصدی بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری "وصنعت"

افزایش ۲۲ درصدی بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری
بیشترین میزان بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری در بخش «پذیرفته‌شده در بورس» به «فعالیت‌های کمکی به نهاد‌های مالی واسط» با ۳.۱۱۹ میلیارد ریال تعلق داشته است.
کد خبر : ۲۴۲۴۱۴

سرمایه‌گذاری توسعه صنعت و تجارت+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت سرمایه‌گذاری توسعه صنعت و تجارت در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۰ مجموع بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری‌های خود را طی این دوره بالغ‌بر ۲۴.۲۱۹ میلیارد ریال به ثبت رسیده که از سرمایه‌گذاری در ۲ حوزه «خارج از بورس» و «پذیرفته‌شده در بورس» تشکیل‌شده، بیشترین میزان بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری این شرکت در حوزه خارج از بورس ۲۰.۹۵۸ میلیارد ریال ارائه‌شده است.

عملکرد ماهانه وصنعت+بورس نیوز

میزان بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری "وصنعت" در اردیبهشت‌ماه

بر پایه این گزارش صورت گرفته، شرکت سرمایه‌گذاری توسعه صنعت و تجارت در اردیبهشت‌ماه با افزایش بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری ۱.۲۲ درصدی نسبت به ماه گذشته روبه‌رو بوده و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۲۲ درصد رشد را تجربه کرده، بیشترین میزان بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری در بخش «پذیرفته‌شده در بورس» به «فعالیت‌های کمکی به نهاد‌های مالی واسط» با ۳.۱۱۹ میلیارد ریال تعلق داشته و همچنین بیشترین میزان بهای تمام‌شده در بخش «خارج از بورس» را نیز «صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله» با ۱۴.۸۷۱ میلیارد ریال به خود اختصاص داده است.

درآمد حاصل‌شده از سود سهام محقق‌شده

شرکت سرمایه‌گذاری توسعه صنعت و تجارت در اردیبهشت‌ماه میزان درآمدی که از سود سهام محقق‌شده به ثبت رسانده برابر با ۱۵.۴۷۳ میلیون ریال بوده، همچنین مجموع درآمد نقدی هر سهم شرکت‌های «نیروکلر، گسترش نفت و گاز پارسیان و امید فارس» بالغ‌بر ۴.۳۵۰ ریال به ثبت رسیده است.

وصنعت با سرمایه ثبت‌شده ۶.۰۰۰ میلیارد ریال طی عملکرد ۹ ماهه سال مالی منتهی به پایان مردادماه سال ۱۴۰۰ از محل سود سهام محقق‌شده ۲۴,۵۵۲ میلیون ریال درآمد داشته است.

صورت‌وضعیت پرتفوی شرکت‌های پذیرفته‌شده در بورس

ارزش بازار پرتفوی پذیرفته شده در بورس وصنعت+بورس نیوز

شرکت در انتهای اردیبهشت‌ماه چندین شرکت با بهای تمام‌شده ۳,۲۶۱,۲۲۵ میلیون ریال در پرتفوی بورسی خود داشته که با رشد ۱۲۵ درصدی به مبلغ ۷,۳۳۳,۷۷۵ میلیون ریال رسیده است.


  • بیشتر بخوانید:

"وصنعت" و سودی که در سال جدید آب رفت

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
دیگر خبری از شناسایی سود‌های غیر عملیاتی نیست؛

"وصنعت" و سودی که در سال جدید آب رفت

ارزش کنونی سهام بیش از ۲برابر کل دارایی‌های شرکت؛

"وصنعت" و سودی که احتمالا تقسیم نخواهد شد

۱۴۱درصد افزایش سرمایه‌گذاری در کارنامه سالانه این سرمایه‌گذار ثبت شد؛

رشد ۷۳ درصدی ارزش بازار "وصنعت"

نگاهی به وضعیت مالی سهم پرطرفدار این روز‌های بورس؛

چرا این روز‌ها "وصنعت " را میخرند!

ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۴
من ارسال 82 در بورس فعالیت میکنم مجمع این شرکت را از اینترنت دنبال میکردم این مجمع از عجایب به یاد ماندنی بود که این شعر را در ذهن متباذر مینمود از کرامت شیخ ماچه عجب پنجه را باز کرد وگفت وجب زن نو را عروس میگوید مرغ نرراخروس میگوید زیر ابروان مردمان چشم است آنچه در جوی میدود آب است الی آخر کاش میدید