بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۱
واریز سود ۲۴ میلیارد ریالی اوراق نیکوکاری
از همان روز‌های آغازین درگیری کشور با ویروس کرونا، فرابورس ایران برای استفاده از ظرفیت‌های بازار سرمایه، طرح تامین مالی جمعی را با هدف پیشگیری، درمان و تحقیق در زمینه بیماری کرونا پیشنهاد کرد که این طرح نیکوکارانه از ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ آغاز شد و تا پایان اردیبهشت ۱۳۹۹ ادامه یافت.
کد خبر : ۲۴۲۵۷۶

خواندن ۲ دقیقه

شرکت فرابورس ایران+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، شرکت تامین سرمایه نوین به عنوان امین در راستای همکاری با شرکت فرابورس ایران و در قالب انتشار اوراق نیکوکاری کرونا (تحت نماد کرونا ۲)، مبلغ ۲۴.۴۹۴ میلیون ریال را به منظور تشخیص، پیشگیری و جلوگیری از شیوع بیشتر بیماری کرونا در تاریخ ۲۲ خردادماه سال جاری برای وزارت بهداشت واریز کرد.

جمع‌آوری وجوه توسط این شرکت صورت پذیرفت و سود ۲۵.۵ درصدی حاصل از سرمایه‌گذاری این وجوه برای کمک به درمان این بیماری به حساب وزارت بهداشت واریز شد.

گفتنی است، از همان روز‌های آغازین درگیری کشور با ویروس کرونا، فرابورس ایران برای استفاده از ظرفیت‌های بازار سرمایه، طرح تامین مالی جمعی را با هدف پیشگیری، درمان و تحقیق در زمینه بیماری کرونا پیشنهاد کرد که این طرح نیکوکارانه از ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ آغاز شد و تا پایان اردیبهشت ۱۳۹۹ ادامه یافت.

پیش از این تامین سرمایه نوین که در اوراق نیکوکاری کرونا به عنوان امین طرح مسئولیت دارد، گزارشی از مبالغ جمع‌آوری‌شده از محل این اوراق در نماد‌های کرونا ۱ و کرونا ۲ ارائه کرد و گفت: در اوراق نیکوکاری کرونا۱ تا پایان دوره خرید این اوراق یعنی ۳۱ اردیبهشت‌ماه مبلغ ۵ میلیارد و ۴۵۷ میلیون تومان جمع‌آوری و به حساب وزارت بهداشت واریز شد.

نماینده تامین سرمایه نوین اظهار کرده بود که در اوراق نیکوکاری کرونا۲ نیز که پرداخت سود به وزارت بهداشت از محل سرمایه‌گذاری مبالغ جمع‌آوری شده این اوراق است، شاهد تجمیع سرمایه ۱۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومانی بودیم که در صندوق بادرآمد ثابت سرمایه‌گذاری شده و سود ناشی از این سرمایه‌گذاری به وزارت بهداشت واریز شد.


  • بیشتر بخوانید:

شرکت مدبران تجارت ایفا موافقت اصولی تامین مالی جمعی را گرفت

اشتراک گذاری :
ارسال نظر