بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۰
کد خبر : ۲۴۲۶۰۰

قیمت بیت کوین به بالای ۴۰ هزار دلار رسید

در معاملات امروز بازار جهانی ارز‌های مجازی قیمت بیت کوین حدود ۲درصد نسبت به روز گذشته رشد کرد و به بالای ۴۰ هزار دلار رسید. بیت کوین هم اکنون با قیمت ۴۰ هزار و ۱۲۷ دلار در حال معامله است. این قیمت نسبت به هفت روز پیش ۲۲ درصد رشد داشته و ارزش کل بازار بیت کوین را به ۷۵۱ میلیارد دلار افزایش داده است.

فعالیت سه گروه بازرسی شناسایی رمزارز‌ها و برق‌های غیرمجاز

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی گفت: گروه‌های بازرسی ویژه برای شناسایی رمزارز‌ها و برق‌های غیرمجاز در شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی فعال شد.

شناسایی و جمع آوری بیش از ۲ هزار دستگاه ماینر در یک روز

سخنگوی صنعت برق گفت: با گزارش‌های مردمی، دریک عملیات از پیش طراحی شده، در یک روز بیش از ۲ هزار دستگاه غیرمجاز رمزارز که در مراکز متعددی نصب شده بودند، کشف و جمع آوری شد.

رمزارز‌ها بیش از هر زمان دیگری مشتری پیدا کردند

در میان حضور افتخاری دوج‌کوین در تلویزیون آمریکا و رشد روزافزون پذیرش بیت‌کوین در وال‌استریت، رمزارز‌ها بیش از هر زمان دیگری در گذشته، مشتری پیدا کرده‌اند. حتماً این قیمت‌های سربه‌فلک‌کشیده برای تازه‌وارد‌ها وسوسه‌انگیز است؛ اما پیش از گام‌نهادن در این وادی باید به مخاطرات آن هم آگاه بود.

۵۳ درصد کل بازار ارز‌های دیجیتالی در اختیار بیت کوین

مجموع ارزش بازار جهانی ارز‌های دیجیتالی در حال حاضر ۱۷۳۰ میلیارد دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۱۱.۱۹ درصد بیشتر شده است.

در حال حاضر ۵۳ درصد کل بازار ارز‌های دیجیتالی در اختیار بیت کوین و ۱۶ درصد در اختیار اتریوم است. بیت کوین ۱۲ سال پیش توسط گروه گمنامی از معامله‌گران بر بستر بلاک‌چین ایجاد شد و از سال ۲۰۰۹ معاملات اولیه آن شکل گرفت.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر