بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۸
درآمد ۱.۴۷۷ میلیارد ریالی مهرکام پارس در اردیبهشت‌کاه سال جاری؛

افزایش درآمد ۲۵درصدی ماهانه "خمهر"

افزایش درآمد ۲۵درصدی ماهانه
یشترین میزان درآمد به دست آمده از محل فروش محصولات در اردیبهشت‌ماه در اختیار «انواع داشبورد ماشین» با ۵۴۷ میلیارد ریال بود.
کد خبر : ۲۴۲۶۰۹

مهرکام پارس+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت مهرکام پارس در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به اردیبهشت‌ماه سال جاری مجموع درآمد‌های عملیاتی شناسایی‌شده طی این دوره یک‌ماهه را ۱.۴۷۷ میلیارد ریال اعلام‌کرده و از ابتدای سال مالی (منتهی به اسفندماه ۱۴۰۰) تا انتهای اردیبهشت ماه نیز موفق به کسب درآمد ۲.۶۵۹ میلیارد ریال شده، میزان درآمد‌های ثبت‌شده این شرکت تماماً از محل فروش محصولات در بازار داخلی بوده است.

عملکرد ماهانه خمهر+بورس نیوز

میزان درآمد‌های حاصل‌شده خمهر در اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰

درآمدهای شناسایی شده خمهر+بورس نیوز

بر اساس این گزارش، شرکت مهرکام پارس در اردیبهشت‌ماه سال جاری با افزایش درآمد ۲۵ درصدی نسبت به ماه گذشته مواجه بوده و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز ۶۱ درصد رشد را در پی داشته، میزان درآمد‌های حاصل‌شده از ابتدای سال مالی تا انتهای اردیبهشت‌ماه ۱۲۲ درصد افزایش را نسبت به سال گذشته به ثبت رسانده است.

بیشترین میزان درآمد به دست آمده از محل فروش محصولات در اردیبهشت‌ماه در اختیار «انواع داشبورد ماشین» با ۵۴۷ میلیارد ریال بوده که نرخ فروش آن نیز ۳۵.۳۹۱.۹۷۹ ریال اعلام شده و در جایگاه بعدی بیشترین میزان درآمد «انواع صندلی» با ۴۰۳ میلیارد ریال قرار گرفته است.

روند فروش محصولات مهرکام پارس تا اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰

میزان فروش محصولات خمهر+بورس نیوز

بر پایه این گزارش ارائه‌شده، شرکت خمهر در دومین ماه سپری شده از سال مالی منتهی به اسفندماه ۱۴۰۰ مجموع فروش محصولات خود را در این دوره برابر با ۵۱.۸۱۳ مجموعه بوده که نسبت به ماه گذشته ۲۲ درصد افزایش را در کارنامه خود به ثبت رسانده و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز این مقدار فروش محصولات ۳۸ درصد نزول پیدا کرده است.

در اردیبهشت‌ماه سال جاری بیشترین میزان فروش محصول را «انواع سپر خودرو» با ۲۴.۶۴۳ مجموعه به خود اختصاص داده که نرخ فروش این محصول ۱۴.۳۴۵.۲۹۱ ریال گزارش شده است.


  • بیشتر بخوانید:

جرات و ریسک پذیری قابل تقدیر سهامداران مهرکام پارس!

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
کسب ۲۰ میلیارد ریال سود برای شرکت ۱۵.۰۰۰ میلیارد ریالی؛

جرات و ریسک پذیری قابل تقدیر سهامداران مهرکام پارس!

حال و روز خراب این قطعه‌ساز بررسی شد:

"خمهر" و چالش تکرار زیان‌آوری

ارسال نظر