بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۹
کسب درآمد ۲۱.۵۵۹ میلیارد ریالی فولادساز کویرنشین؛

افزایش درآمد ۹۶درصدی "کاوه"

افزایش درآمد ۹۶درصدی
بیشترین میزان فروش شرکت "کاوه" در اختیار «شمش بیلت صادراتی» با ۱۲۶.۰۳۹ تن بوده است.
کد خبر : ۲۴۲۶۳۶

فولاد کاوه جنوب کیش+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت فولاد کاوه جنوب کیش در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به اردیبهشت‌ماه سال جاری میزان درآمد‌های شناسایی‌شده طی دوره یک‌‎ماهه را برابر با مبلغ بالغ‌بر ۲۱.۵۵۹ میلیارد ریال گزارش کرده.

مجموع درآمد‌های به‌دست‌آمده از ابتدای سال مالی تا پایان اردیبهشت‌ماه این شرکت فولادی به میزان ۳۲.۵۸۶ میلیارد ریال بوده و همچنین میزان سرمایه ثبت‌شده این شرکت فولادی ۱۵ هزار میلیارد ریال اعلام‌شده است.

قیمت سهم در این لحظه برابر با یک هزار و هشتصد تومان بوده و در یک ماه گذشته تقریبا در محدوده ۱۵درصد کاهش را تجربه کرده است.

عملکرد ماهانه فولاد کاوه جنوب کیش+بورس نیوز

درآمد‌های شناسایی‌شده فولاد کاوه جنوب کیش

روند درآمد های کاوه+بورس نیوز

بر پایه این گزارش، شرکت فولاد کاوه جنوب کیش در پایان اردیبهشت‌ماه سال جاری میزان درآمدی که کسب کرده نسبت به ماه گذشته با افزایش ۹۶ درصدی روبه‌رو بوده و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز با رشد سنگین ۲۴۴ درصدی مواجه بوده، بیشترین درآمدی که در این ماه به دست آورده از محصول «شمش بیلت صادراتی» با ۱۵.۳۹۵ میلیارد ریال بوده، همچنین میزان نرخ فروش این محصول ۱۲۲.۱۴۴.۴۶۳ ریال گزارش‌شده است.

مقدار فروش محصولات شرکت "کاوه"

روند فروش محصولات فولاد کاوه+بورس نیوز

بر اساس این گزارش صورت گرفته، شرکت فولاد کاوه جنوب کیش در پایان اردیبهشت‌ماه سال جاری میزان فروش محصولات خود را طی این دوره برابر با ۱۸۱.۵۹۸ تن اعلام کرده که حجم عمده‌ای از این مقدار فروش در اختیار «شمش بیلت صادراتی» با ۱۲۶.۰۳۹ تن بوده است.

فروش محصولات کاوه در اردیبهشت+بورس نیوز

مقدار فروش محصولات فولاد کاوه جنوب کیش نسبت به ماه گذشته افزایش ۹۰ درصدی را به دنبال داشته و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز ۳۴ درصد رشد را تجربه کرده، از ابتدای سال مالی تا پایان اردیبهشت‌ماه میزان فروش محصولات این شرکت فولادی به میزان ۲۷۷.۴۰۲ تن اعلام‌شده که نسبت به سال گذشته ۲۴ درصد افزایش را به دنبال داشته است.


  • بیشتر بخوانید:

افت اندک نرخ فروش محصولات فولاد کاوه جنوب کیش

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
فروش ۱۰ ماهه شرکت به حدود ۱۰ هزار میلیارد تومان رسید؛

رشد ۱۱۸درصدی نرخ فروش شمش "کاوه"/ رشد ۵.۷درصدی صادرات شمش

فروش ۹ماهه شرکت به بیش از ۸۳ هزار میلیارد ریال رسید؛

افت اندک نرخ فروش محصولات فولاد کاوه جنوب کیش

مدیرعامل شرکت فولاد کاوه جنوب کیش خبر داد؛

افزایش ۱۰ درصدی صادرات شمش "کاوه"

ارسال نظر