بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۷
بیشترین میزان ارزش بازار "خبهمن" در اختیار «واسطه‌گری‌های مالی و پولی»؛

"خبهمن" در فکر عرضه محصول جدید فیدلیتی تا پایان ۱۴۰۰

میزان سود انباشته پایان دوره خبهمن در پایان اسفندماه سال ۱۳۹۹ برابر با ۱۵.۴۶۹.۱۱۶ میلیون ریال به ثبت رسیده که رشد ۲۳۰ درصدی را به دنبال داشته است.
کد خبر : ۲۴۲۷۲۴

گروه بهمن+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، گروه بهمن در گزارش صورت‌های مالی ۱۲ ماهه منتهی به اسفندماه سال ۱۳۹۹ مجموع درآمد‌های عملیاتی شناسایی‌شده خود را طی این دوره یک‌ساله مبلغی بالغ‌بر ۱۴.۸۴۳.۷۰۳ میلیون ریال اعلام کرده که نسبت به سال مالی گذشته ۳۴۳ درصد افزایش درآمد داشته، سود خالص ارائه‌شده خبهمن با رشد قابل‌توجه ۳۵۷ درصدی از مبلغ ۳.۲۵۹.۹۹۷ میلیون ریال به ۱۴.۹۱۲.۹۴۹ میلیون ریال دست‌یافته و همچنین سود خالص در ازای هر سهم نیز ۱.۴۹۱ ریال گزارش‌شده است.

عملکرد سالانه خبهمن+بورس نیوز

میزان سود انباشته پایان دوره خبهمن در پایان اسفندماه سال ۱۳۹۹ برابر با ۱۵.۴۶۹.۱۱۶ میلیون ریال به ثبت رسیده که رشد ۲۳۰ درصدی را به دنبال داشته است.

صورت‌وضعیت مالی "خبهمن" در ۱۲ ماهه منتهی به اسفندماه ۹۹

سورت وغعیت مالی گروه بهمن+بورس نیوز

گروه بهمن در صورت‌وضعیت مالی ۱۲ ماهه منتهی به اسفندماه سال ۹۹ مجموع دارایی‌های خود طی این دوره را برابر با ۱۶۱ هزار و ۵۵۸ میلیارد ریال گزارش کرده که نسبت به سال گذشته با ۸۲۳ درصد رشد قابل‌توجهی را تجربه کرده، سرمایه‌گذاری‌های بلندمدت "خبهمن" بیشترین میزان دارایی را با ۱۳۷ هزار و ۳۹۹ میلیارد ریال در اختیار داشته که در مقایسه با سال گذشته با رشد ۱.۱۰۰ درصدی مواجه بوده است.

میزان سرمایه این شرکت در پایان دوره ۱۲ ماهه منتهی به اسفندماه سال ۱۳۹۹، ۱۰ هزار میلیارد ریال به ثبت رسیده که نسبت به سال گذشته بدون تغییر باقیمانده است.

صورت خلاصه سرمایه‌گذاری‌ها به تفکیک گروه صنعت

بر پایه این گزارش، مجموع بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری‌های خبهمن در پایان دوره ۱۲ ماهه برابر با ۱۴۰.۸۳۴.۴۳۳ میلیون ریال اعلام‌شده که از ۲ بخش سرمایه‌گذاری در بخش‌های «پذیرفته‌شده در بورس» و «خارج از بورس» ارائه‌شده و بیشترین میزان بهای تمام‌شده در پایان این دوره نیز در بخش خارج از بورس با ۱۰۱.۴۵۶۴۰۶ میلیون ریال بوده، میزان بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری حاصل‌شده خبهمن در پایان سال مالی ۱۳۹۹ نسبت به سال گذشته ۱۰۹۵ درصد افزایش داشته است.

بیشترین میزان ارزش بازار طی این دوره در اختیار بخش «خودرو و ساخت قطعات» با ۳۵.۶۳۹.۶۷۴ میلیون ریال در حوزه «پذیرفته‌شده در بورس» و در حوزه «خارج از بورس» نیز بیشترین میزان ارزش بازار را در بخش «واسطه‌گری‌های مالی و پولی» با ۵۰.۹۵۰.۸۰۲ میلیون ریال مشاهده می‌کنیم.

اهداف و راهبرد‌های آتی مدیریت در خصوص ترکیب پرتفوی

بر اساس راهبرد‌های شرکت، تبدیل سهام کم بازده به سهام و اوراق پربازده جزو برنامه‌های اصلی شرکت است.

برآورد شرکت از تغییرات هزینه‌های عمومی، اداری، تشکیلاتی و خالص سایر درآمد‌ها (هزینه‌ها)‌ی عملیاتی

در پایان سال اسفندماه سال ۱۴۰۰، افزایش هزینه‌های پرسنلی مطابق با مصوبات دولت در سال ۱۴۰۰ خواهد بود. در خصوص هزینه‌های عمومی، اداری، تشکیلاتی پیش‌بینی می‌گردد علاوه برافزایش بر اساس نرخ تورم، رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط شرکت و افزایش برخی هزینه‌های پرسنلی، باعث افزایش این هزینه ھا خواهد شد.

سایر توضیحات بااهمیت

ازجمله برنامه‌های بااهمیت شرکت تا پایان سال ۱۴۰۰ عرضه محصول جدید فیدلیتی و رونمایی از محصولات جدید و همچنین برنامه‌ریزی برای افزایش درصد داخلی سازی در همه محصولات اعم از سواری، وانت و تجاری هست تا به‌نوعی از مشکلات تأمین ارز و هزینه‌های ارزبری شرکت کاسته شود. همچنین شرکت در نظر دارد جهت تأمین مالی خرید قطعات در برخی از شرکت‌های تابعه ازجمله بهمن موتور و بهمن دیزل، اوراق مرابحه منتشر کند.


  • بیشتر بخوانید:

رشد ۱۱۲ درصدی پرتفوی بورسی "خبهمن"

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
تمرکز ویژه سرمایه‌گذاری
عملکرد ماهانه گروه بهمن در اردیبهشت‌ماه بررسی شد؛

تمرکز ویژه سرمایه‌گذاری"خبهمن‌" بر «خودرو و ساخت قطعات»

«واسطه‌گری‌های مالی و پولی» بیشترین تمرکز
رشد ۱۰۹۴درصدی "بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری‌ها"؛

«واسطه‌گری‌های مالی و پولی» بیشترین تمرکز "خبهمن"

۷خوان سودسازی
افزایش ۸ درصدی سودآوری نسبت به گزارش حسابرسی نشده؛

۷خوان سودسازی "وبهمن" / سود ۱.۹۷۸ ریالی هر سهم در سال ۱۳۹۹

ارسال نظر