بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۲
فرصتی طلایی که روی هوا شکار شد
گزارش پنج و نیم امروز نیم نگاهی دارد به عقب نشینی ارز و سکه بعد از اعلام نام مستاجر جدید پاستور
کد خبر : ۲۴۲۷۸۸

فرصتی طلایی که روی هوا زدند

به گزارش بورس نیوز، امروز بعد از ماه ها چشم انتظاری، یکی از ابهامات بزرگ بازارهای مالی کشور بر طرف شد و پاستور، مستاجر جدید خود را شناخت! اولین واکنش بازار ارز و سکه به انتخاب ایشان، یک گام رو به عقب بود و باید دید بازارهای مالی، رنگ ثبات به خود خواهند دید یا نه. البته که هر گونه عقب نشینی یا رکود در بازارهای سفته بازانه، می تواند بازار سرمایه را جذاب تر کند. مشروط بر آنکه جاذبه ارزهای دیجیتال، بگذارد...

ایست بهارستان مقابل دزدان دلار ۴۲۰۰ تومانی

یکی از اعضای هیات رئیسه بهارستان اعلام کرده باید قبل از آنکه دزدان دلار ۴۲۰۰ تومانی از کشور خارج شده و به ریش ملت بخندند، ممنوع الخروج شوند!" امیدواریم که این اتفاق بیفتد و بار دیگر غارتگران از خوشگذرانی های لاکچری شان در کانادا برای مان عکس یادگاری نفرستند. ضمن اینکه نگران این هستیم که در این بگیر و ببند، پای کسانی وسط بیاید که اخیرا، زیادی ادعای خوبی داشته اند.

بازار روغن چرب شد

سال قبل در مقطعی روغن نباتی کمیاب شد و مردم برای خرید روغن، صف می کشیدند و ساعت ها انتظار می کشیدند و آخر سر هم گران می خریدند. اما خبر خوب اینکه تولید روغن در کشور ما ۴۰ درصد رشد داشته و حجم تولید از تقاضا پیشی گرفته است. خدا کند حداقل در مورد مایحتاج ضروری سفره های مردم، کمبودی پیش نیاید.

فرصتی که روی هوا شکار شد

تحریم ها که آغاز شد، شرکت های کره ای که سال ها بازار لوازم خانگی کشور را قبضه کرده بودند، قهر کرده و رفتند. نگران کمبود لوازم خانگی بودیم که خبر رسید تولیدکنندگان داخلی از فرصت بهره جسته و لوازم خانگی تولید می کنند و هم نیاز کشور برطرف شده و هم خوب رشد کرده اند. حالا زمزمه رفع تحریم ها مطرح شده و با قاطعیت می گوییم این بازار دیگر دنبال هیچ چشم بادامی نخواهد بود. امیدواریم آقایان سیاست گذار هم کمی غیرت به خرج دهند و دوباره درها را به روی اجنبی نگشایند.

عسلویه شمالی 

خبر خوب پایانی اینکه احتمالا به زودی شمال کشور به هاب انرژی تبدیل شده و عسلویه دیگری، نزدیکی های چالوس پیدا خواهد شد.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۵
میخوای بازار لوازم خانگی هم بشه مثل خودرو ... آخه کدوم بازاری با انحصار رشد کرده نابغه ؟
تو دلت میخواد از تولیدکننده داخلی حمایت کنی با خرید خودت این کار رو بکن ... چرا از مردم هزینه میکنی ؟ خیلی امکان انتخاب داریم ...
رضا
India
يکشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۱
عقب نشینی ارز و سکه بعد از اعلام نام مستاجر جدید پاستور???? امریکا ی جنایت کار لغو بعضی از تحریم ها را اعلام کرد . کرونایی و... امروز هم احتمال اعلام توافق برای لغو قسمتی از تحریم ها باعث سقوط دلار شد . ادرس عوضی ندهید .